recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mit nye alter!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMit nye alter!!

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2010 kl. 17:41
[QUOTE Derfor blev vores gamle Ikea Lack reol ombygget efter at jeg havde set andre gøre det, alt er lavet af fri fantasi og løbende tilpasset, dvs. jeg har måtte ændre en del hen af vejen da det enten ikke var muligt at udføre eller blot at jeg ikke var istand til det, jeg er ikke højttalerbygger af proffesion eller tømre/snedker for den sags skyld..[/QUOTE]

Virkelig en flot løsning, du har fået sat sammen der.

Tør man spørge om lågen også er IKEA? Jeg har en Benno TV-bænk som trænger til samme låge. Hjemmebeklædt med sort stof?
Til top
palle2612 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Februar-2006
Status: Offline
Point: 108
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2010 kl. 18:20
Rammen har jeg lavet, efter mål og med tværstiver og derefter betrukket med akustisk frontstof fra stofbutik, man kan ikke se rammen normalt det er bare blitzen der gør det. Lågen bliver holdt på plads af to magneter som bare blev sat på så de passede med de 2 klodser man kan se der lige stikker ned..
Til top
palle2612 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Februar-2006
Status: Offline
Point: 108
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2010 kl. 01:15
Update på side 1
65” LG G1
Marantz Cinema 60 AV-Reciever
Dune HD Pro 4K
Monitor Audio surround
Phase Linear Aliante 12" LTD Sub. Earthquake ME320 sub plate amp
Til top
palle2612 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Februar-2006
Status: Offline
Point: 108
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2010 kl. 03:33
Spørgsmål!!!
Da jeg ofte ligger på knæ for mit alter for at skifte om på HDMI til Pana og Projektoren havde jeg jo overvejet en HDMI splitter!!.
Men nu ser jeg at de som oftest "kun" understøtter op til 12 bit og deep color osv.
Har det nogen betydning!! Har da set på min Onkyo 608 at den sender 24bit til projektoren og Panasonic..
Så er det noget jeg vil kunne se som en begrænsning i billedkvalitet.. eller skal jeg bare købe den billigste..
 
Mvh Palle   
65” LG G1
Marantz Cinema 60 AV-Reciever
Dune HD Pro 4K
Monitor Audio surround
Phase Linear Aliante 12" LTD Sub. Earthquake ME320 sub plate amp
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2010 kl. 17:07
Genial løsning. Super smart lavet. Det er virkelig godt gået. 10 points! Thumbs Up
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu