recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dårlig service, eller? Hjælp!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDårlig service, eller? Hjælp!

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2010 kl. 08:37
Oprindeligt skrevet af MartinJohansen MartinJohansen skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Nej, fordi Apple tilbageviser åbenlyse fabrikationsfejl - og de har gjort det i årevis...
 
M.v.h.

De har EDERSPANKDYLME også gjort det modsatte....
Men det opvejer jo ingenting !

Hvis jeg er god i mod din bror, må jeg så banke dig - og så er vi "bare" i balance....
Nej vel, sådan hænger verden jo ikke sammen.

Det er flot når Apple (eller andre) lader tvivlen komme forbrugeren til gode, men det kan ikke opveje noget for dem, som ikke får lavet deres fejl.
 
.....
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2010 kl. 08:42
jeg ved ikke om der er forskel på hvor man køber det, men jeg købte 2 iPhone 3G S direkte hos apple... den ene havde problemer med at modtage og foretage opkald samt smser selv ved 3streger på antennen, efter at have prøvet de 4 udelukkelsesmetoder af fra applesupport samt at have sammenlignet med den anden tilsvarende tlf på samme adresse, fik jeg besked fra apple om at de sendte en ny 3G S tlf til mig som ombytning.. og at de nok skulle arrangere afhentning af den gamle.. selvom jeg er træt af at modtage en tlf som åbenlyst havde en fejl, så syntes jeg faktisk apple´s service var rigtig god.. ingen slinger eller forsøgen smyge udenom.. og ikke nok med det.. de både leverede OG afhentede den der ikke duede.. (via nethandel var de vel også forpligtet til det).. jeg reklamerede iøvrigt indenfor den første uge efter modtagelse.
 
Men apple kan også levere god service.. og et eller andet sted... så bliver servicen ikke bedre end den dårligste medarbejder.. desværre
Mvh

René
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2010 kl. 08:45
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Så du mener altså at jeg bør gå derned igen, og få telefonen sendt ind, med en grundig beskrivelse af hvad der er galt. Jeg kan godt forstå din pointe, så det gav mig mere lyst til at prøve at sende den ind nu.

Men synes bare det er sygt du fik ombyttet dine iPhones når min blev afvist med en død pixel (ligner et lille mikro korn på skærmen der bare er sort). Men måske Telia og 3 har forskellige synspunkter på dette.

Men alt i alt bør jeg så aflevere telefonen igen, og krydse fingre?
Prøv dette:
Lav en god og dækkende beskrivelse af problemet selv.
Tag beskrivelsen med ned i butikken, og vis den til personalet.
Bed dem kontrollere beskrivelsens rigtighed, og underskrive på at de har set at de fejl faktisk er til stede.
Send beskrivelsen med ind sammen med telefonen (men lav først en kopi eller tag et billede af den til dig selv), dette får måske værkstedet til at tage det mere seriøst?
Dette kan dog sætte dem nede i butikken i en situation som de ikke ønsker at være med til.
Du har købt en telefon af butikken, og dem er dem som har en garanti forpligtigelse over for dig - værkstedet er bare en service organ for butikken.
Hvis butikken ikke afviser telefonen (som de ikke gjorde første gang), så står du godt over for butikken - og bør forlange at de får din telefon lavet.
.....
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2010 kl. 11:51
Det der med RASLEN lige for at være 100% sikker, du siger din tænd sluk knap ikke sidder løs, så er jeg rimlig sikker på det er din autofokus del af dit kamera der rasler, det gør det på alle telefoner der har MEKANISK autofokus..
 
HTC  / SONY whatever, kan ikke direkte fremprovokere det på min når jeg ryster den,  men ligger jeg den selv rimlig roligt på en hård overflade, så kan man hører den der rasle lyd...
 
GANSKE normalt, nogle lidt værre end andre... min er ikke slem.. men det er noget mekanik i din autofokus og såden er det...
 
Kæresten 3GS gør det også min 3G uden autofokus siger nada. ca 5-7 Iphone 4 jeg har haft i hænderne gør det også... min mates legend, og et par desire på arbejde har samme issue.. GANSKE normalt.
 
Undrede mig nemlig mega meget over det, kunne høre raslen, men knapperne sad fint, kunne flexe lidt med top knappen men slet ikke få den til at sige noget.


Redigeret af Rasmusdc - 15-Oktober-2010 kl. 11:53
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2010 kl. 20:33
Tak for beskrivelsen Notfast, det vil jeg helt afgjort gøre...
 
Rasmus, det er ikke kun den autofokus, det er skam knappen der sidder løst, og det kan jeg bekræfte, fordi jeg kan rykke med knappen frem og tilbage.. Nogle gange sidder den fast, og så rasler den ikke når man ryster med telefonen, men skubber man lidt til knappen med en finger, og ryster med den, så kan den klikken/raslen høres.
          
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu