recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny TT, 30 dages opdatering af kort!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy TT, 30 dages opdatering af kort!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Direkte link til dette indlæg Emne: Ny TT, 30 dages opdatering af kort!
    Sendt: 04-Juli-2008 kl. 09:35

Halløj

Har lige lige købt en ny TT One med kort over vesteuropa, hvor der er en kode med, så man kan opdatere kortet i 30 dage efter køb.

Idet jeg ikke skal på "langfart" med den før til efteråret, havde jeg overvejet (hvis det er muligt) at lade være med at logge på home indtil omkring det tidspunkt jeg skal afsted.

Så ville man vel stadig kunne opdatere gratis? De 30 dage tæller vel fra man første gang logger på eller??

Til top
Bendtsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2008 kl. 18:49

Så vidt jeg er informeret så er det ikke muligt hvis du har haft sattelit signal. Der er en "intern tæller" som starter der. Så 30 dage efter den har haft signal er det ikke muligt.

Så skynd dig at gøre det, man skal dog ikke bruge koden det gøres ved at lave en profil via tomtom home, og så vælge brug kort garanti i selve programmet.

Til top
rs-6200 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-April-2006
Sted: åbenrå
Status: Offline
Point: 158
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2008 kl. 16:47
kort garantien gælder fra købs datoen du skal sende kvitering til dem
Til top
sslarsen Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 24-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 374
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2008 kl. 22:01
Jeg mener det er fra den dato du første gang logger på HOME med din enhed og kæder den sammen med din email.

Hvis du vil være helt sikker så prøv t spørge på TomTom-User.dk
Søren
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2008 kl. 22:20

Ok

Den er i hvertfald afprøvet!

Fandt helt til "udlandet og hjem igen" i ferien. Guld værd på sådan en tur, men måske en smule "lir" til hverdag herhjemme

T

Til top
corgi Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 143
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2008 kl. 23:21
Det er korrekt som  sslarsen skriver  , første gang der logges på Home  begynder  de 30 dage  ,  den kupon der er med skal ikke bruges  og der skal ikke sendes noget til nogen  ,  men lav en komplet backup af enheden inden du opdaterer  kort eller softvare
Til top
rs-6200 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-April-2006
Sted: åbenrå
Status: Offline
Point: 158
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2008 kl. 04:22
Oprindeligt skrevet af corgi corgi skrev:

Det er korrekt som  sslarsen skriver  , første gang der logges på Home  begynder  de 30 dage  ,  den kupon der er med skal ikke bruges  og der skal ikke sendes noget til nogen  ,  men lav en komplet backup af enheden inden du opdaterer  kort eller softvare
Til top
rs-6200 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-April-2006
Sted: åbenrå
Status: Offline
Point: 158
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2008 kl. 04:29
det er rigtig med  førstegang du logger på home men du skal sende kvitering på tom tom  grunden garantien da det er tom tom der giver garanti på produktet spørg  henrik hos tom tom support  hvis du er i tvivl så for du samme svar  det er i telfælde at der sker noget med den.har selv haft en 730 som blev byttet 3 gange grunden fejl i produktet som der er mange der har med den model og har nu en 720 som bare køre perfekt
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2008 kl. 19:56

Tak for svarene, de herrer

Den er dog allerede solgt igen, synes ikke jeg havde så meget at bruge den til i hverdagen. Så må der købes en ny, hvis man skal på langfart igen næste år.

 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu