recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nærmest Lykkelig..Nu med Aurum Cantus i stuen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nærmest Lykkelig..Nu med Aurum Cantus i stuen

 Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
detoch Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 331
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2011 kl. 08:26
Oprindeligt skrevet af MF1971 MF1971 skrev:

Ja, da jeg var 18 havde jeg også kun mit gamle komfirmationsanlæg, som på det tidspunkt var ved at være godt brugt. Men havde ikke råd til at få skiftet det ud...
 
Ja, tror sgu også det var sådan med mig...!Smile


Til top
rene49 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 871
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2011 kl. 10:05
Oprindeligt skrevet af detoch detoch skrev:

Oprindeligt skrevet af MF1971 MF1971 skrev:

Ja, da jeg var 18 havde jeg også kun mit gamle komfirmationsanlæg, som på det tidspunkt var ved at være godt brugt. Men havde ikke råd til at få skiftet det ud...
 
Ja, tror sgu også det var sådan med mig...!Smile

Jeg er nu også ganske tilfreds :)
Det er jo heller ikke helt skidt, men alting kan jo blive bedre :)
Til top
detoch Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 331
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2011 kl. 12:47
Ja, du skulle være et skan, hvis du klagede...!LOL
 
Men man kan jo altid bruge flere penge på hifi... ville nu også gerne have fat i en effekt... men det må komme når tid er til det...!


Til top
rene49 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 871
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2011 kl. 20:13
Oprindeligt skrevet af detoch detoch skrev:

Ja, du skulle være et skan, hvis du klagede...!LOL
 
Men man kan jo altid bruge flere penge på hifi... ville nu også gerne have fat i en effekt... men det må komme når tid er til det...!

Jaa, man ved hvornår man er hifi nørd, det er man, når man har købt noget nyt, og derefter stræber efter at købe noget nyt igen, tror de færeste er 100% tilfreds med sit setup og ikke mener de mangler noget :)
Til top
detoch Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 331
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2011 kl. 21:12

Der kommer altid noget nyt.. altid...Confused Men jeg er skam udmærket tilfreds med dette setup..

Eller....?
 
Man kunne jo også bruge en større plasma...LOL Men det skal nok cleares med chefen herhjemme først...!Wink


Til top
rene49 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 871
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2011 kl. 21:14
Oprindeligt skrevet af detoch detoch skrev:

Der kommer altid noget nyt.. altid...Confused Men jeg er skam udmærket tilfreds med dette setup..

Eller....?
 
Man kunne jo også bruge en større plasma...LOL Men det skal nok cleares med chefen herhjemme først...!Wink

puha. jeg frygter den dag jeg flytter sammen med en dame, bor hos de gamle pt.
Bliver nød til at finde mig en pige som kan acceptere noget som flyder lidt mere end Bose ! LOL


Redigeret af rene49 - 12-Januar-2011 kl. 21:14
Til top
detoch Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 331
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2011 kl. 14:30
De piger findes skam.. så tag det helt roligt...Wink


Til top
rene49 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 871
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2011 kl. 16:07
Oprindeligt skrevet af detoch detoch skrev:

De piger findes skam.. så tag det helt roligt...Wink

hehe ja det kan jeg skam godt se Wink
Til top
detoch Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 331
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2012 kl. 21:15
Så er der sket lidt nytBig smile
 
Har solgt mine Helicon 400 og center.. Har så købt Aurum Cantus Volla og deres center V4C.. fik også købt 2 stk Leisure 2 SV-C, men de skal sælges, da jeg ikke vil bruge dem som baghøjttalere.. Så hvis i mangler en center eller de kan også bruges som fronter/bagkanal..Wink så sig til...
 
Ville nedgradere da jeg ikke bruger surround mere, men det føles ikke som en nedgradering på lyden tværtimod... de spiller helt fantastisk..Wink nu skal der bare bruges en del timer på at spille dem til... Og de skal måske have en effekt foran sig også.
 
Mangler at sælge min S600 og RS3, da jeg gerne vil have en mindre sub.. har kigget på B&W PV1D, det ser ud til at kunne opfylde mine behov.. Som baghøjttalere skal jeg have noget fra A C.
 
Men lidt nyt er der kommet i huset..
 
Skal finde nogen billeder snarest..!


Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2012 kl. 00:36
Man kan godt blive overasket over hvor godt god stereo lyder ift. middelmådig surround.. Det kræver et helt andet budget at få høj kvalitet i 5.x eller endda 7.x
Til top
detoch Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 331
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2012 kl. 10:41
Tror jeg kan løfte lyddelen en del, hvis der kommer lidt mere power i systemet.. men nu må vi se. hvad tiden bringer..!


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 567
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu