recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - sletning af inleg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketsletning af inleg

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Direkte link til dette indlæg Emne: sletning af inleg
    Sendt: 08-August-2011 kl. 10:48
er der blivet slette 3 komentare  hvor de 2 af dem er lidt det samme øv bøv appel brok 
og mit hvor jeg svare på komentarene men også skriver til selve nyheden går ud fra mit røj da det var et svar til de øv bøv tingWink
men er det ikke lidt af slette kritikerene inleg de skriver dem jo nok bare igen ??
kunne man ikke overveje af man skal have en bruger for af kunne komentere om ikke anet så står man lidt mere til ansvar og om ikke anet er det letter ind når 10 anonyme skriver evt. måske en forum inleg hvor en given nyhed kunne debatteres da jeg syns tit et godt emne  forsviner vis der lige kommer mange nyheder og så slap man måske lidt for mudderkastning når man skulle loge ind ??
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2011 kl. 11:00
Hej Tobias
 
Jo, vi arbejder også på et nyt system til kommentarer, hvor det er nemmere at forhindre den type misbrugere.
 
  /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu