recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - AMOI 37"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAMOI 37"

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BoWa Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 28-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: AMOI 37"
    Sendt: 28-Februar-2006 kl. 15:17

Jeg er blevet ret lun på et Amoi 37", som El-giganten har til salg til 24.999 kr.

Er der nogle der har erfaring med dette Amoi, da det er en kinesisk producent som vil slå igennem på det europæriske marked. Specifikationer ser ud til at være rigtigt gode...for mig. Hvad siger en expert herinde omkring det ??

Jeg har besluttet mig for at købe det i Tyskland hos Cyberport.de, da den samme model sælges for ca.14.200 kr, hvilket jo er ganske fantastisk.

Jeg har dog set tv´et hos el-giganten, og syntes selv det oser af 1.klasse..

Tjeck det ud her: http://www.cyberport.de/item/1252/1019/0/61478/item.html?dat asheet=on

ps. hvad sker der for el-giganten og deres priser !!

 



Redigeret af BoWa
Til top
Langemor84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-December-2005
Status: Offline
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2006 kl. 17:24
Til top
BoWa Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 28-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2006 kl. 21:02

Tak for linket, Langemor84. Men jeg er ikke særlig opsat på at bruge skærmen til PC-brug, men vil bare gerne høre om experterne herinde syntes at specs. er gode som jeg mener at de er.

Er der nogle der har erfaringer med større anskaffelser fra cyberport.de ??

 

Til top
Langemor84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-December-2005
Status: Offline
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2006 kl. 22:28

Specsene på skærmen er da helt sikkert fantastiske, men det er de også på Alfaview, Hisense, Prosonic, Viewsonic, Johnviewpowerironic og hvad mærkerne ellers hedder. De fleste specs bestemmer producenterne selv hvordan de regner ud, så det skal du ikke købe ud fra.

Skærmen står helt og aldeles elendigt med analogt-signal, men med et godt signal har det et godt billede. Det er fordi skærmen er lavet sådan, at den smider det "rå", ubehandlede billede direkte på skærmen modsat f.eks. Philips 37PF9830, der behandler billedet inden...

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu