recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3D biograf/ tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket3D biograf/ tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
iceage Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 05-April-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: 3D biograf/ tv
    Sendt: 13-August-2011 kl. 23:37

Det sidste stykke tid har der være meget skriveri om 3D i biografen kun negativ ting, om at kvaliteten ikke er god nok og det kan jeg kun bakke op om jeg har selv set 3D film i biffen og jeg er ikke imponert.

og det er der også flere jeg kender der har samme mening,Jeg har også set 3D på en tv skærm med aktive briller og det syndes jeg til gengæld er i orden kvaliteten er langt beder med aktive briller end de skod briller man får i biffen så de skal til at oppe sig lidt hvis de skal være med på noderne, i det lange løb dør 3D i biffen også hvis der ikke sker noget inden for rimelig tid, jeg ved ikke hvad i syndes om 3D i biffen men vil da gerne høre jers mening.
 
Jeg tror 3D fjernsynet har en mulige fremtid da kvaliteten i 3D er meget beder og efterhånden som folk skifter tv'et ud vælger de fleste nok at få med 3D når de aligevel køber nyt, jeg har selv lige købt nyt tv 51"og afspiller i 3D (mærket samsung) + 2 3D briller for under 10,000 krTongue og det kan gøres billiger afh af skæremstørlsen, brille model, afspiller.
 
Mvh iceageTongueTongueTongueTongueTongue   
 
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2388
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2011 kl. 09:04
Du kan lure lidt på folks mening om emnet i tråden her: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=98376&KW=&title=vil-du-have-3d
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu