recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Synology produktgaranti
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSynology produktgaranti

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Direkte link til dette indlæg Emne: Synology produktgaranti
    Sendt: 15-August-2011 kl. 10:07
Er der nogen der ved om om Synology yder en produktgaranti? Problemet er at jeg skal sælge en NAS, men kan ikke finde min kvittering, men jeg ved der stadig er garanti på. Er der nogen der har efaringer med det altså fået repareret eller solgt NAS med deres egen produktgaranti? Plejer normalt at være en haj til det med kvitteringer, men denne her er bare væk Cry
Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 08:55
Såvidt jeg har fortstået det plejer man så ikke at sige, at når noget hedder produktgaranti er det nok man har et seriel nummer så kan de reparere apparatet ud fra det, selv om man ikke lige har en kvittering på produktet fra butikken. Det er da det samme harddiskfirmaet WD gør. Er det ikke rigtig forstået?


Redigeret af hifreak - 16-August-2011 kl. 08:55
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 09:12
hvis du har købt den online, tror du så ikke sælger har et onlinearkiv over tidligere salg.. så du kan hente en fakturakopi der, garanti går jo typisk via forhandleren.
Mvh

René
Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 09:23
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

hvis du har købt den online, tror du så ikke sælger har et onlinearkiv over tidligere salg.. så du kan hente en fakturakopi der, garanti går jo typisk via forhandleren.


Jeg har prøvet at skrive til Synology nu, jeg vil mene de burde kunne reparere et produkt uden kvittering, når man nu har mulighed for at registrere et produkt på deres side. Det vil jeg ihverfald håbe, for har lige købt en DS 1511+, hvor sælger heller ikke havde gemt sin kvittering. Jeg skriver herinde når jeg har svar fra Synology, ville bare mene det burde kunne lade sig gøre, at få noget repareret når de skriver produktgaranti. Prøvede lige at slå produktgaranti op:

http://taenk.dk/gode-r%C3%A5d/produktgaranti-forhandlergaranti-og-reklamationsret

Kunne da godt tyde på garantien ligger direkte hos Dem. Smile


Redigeret af hifreak - 16-August-2011 kl. 09:24
Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 10:33
Nå så fik jeg et svar. Hvis man har mister sin kvittering kan man sende sit produkt direkte til Synology. Han kunne se at på min NAS, som jeg planlægger at sælge er der garanti til juni 2012. Foriøvrigt var de meget hurtige til at svare, så super god kundeservice fra Synology.  Clap

Redigeret af hifreak - 16-August-2011 kl. 10:36
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 10:35
godt de er hurtige, og rart de er fleksible.
Mvh

René
Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 10:39
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

godt de er hurtige, og rart de er fleksible.


Det har du ret i, ville nu også være mest logisk når det hedder produktgaranti, man kan jo komme til at miste sin kvittering, men så er det fint man kan registrere sit produkt på siden så de kan se alt information.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu