recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa bredbånd Århus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStofa bredbånd Århus

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BlissY Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Januar-2009
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 136
Direkte link til dette indlæg Emne: Stofa bredbånd Århus
    Sendt: 25-August-2011 kl. 08:59
Overvejer at skifte til Stofa, da de tilbyder højere hastigheder end Telenor som jeg har nu. Synes dog jeg hørt meget dårligt om dem gennem tiderne, som bl.a. meget nedetid og høje pingtider.

Er der nogen der har erfaringer med dem i Århus?
Til top
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 678
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2011 kl. 10:51
Jeg har haft bredbånd via Stofa i flere år her i Århus og har været 100% tilfreds hele vejen igennem

Der har været nogle få udfald som de har været god til at varsle på forhånd. Efterhånden som produkter er omlagt, har jeg automatisk fået opgraderet min linie til det nye produkt og sidst men ikke mindst har jeg altid fået god, kompetent og hurtig hjælp når jeg har ringet til deres kundeservice.

Jeg har absolut intet at klage over med Stofa - og jeg er ikke engang ansat eller betalt af dem til at skrive de her ting!
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2011 kl. 20:11
Jeg er lige skiftet til Stofa efter 5 år ved Telenor. Indtil videre fungerer det 100% og især muligheden for at se TV på den bærbare er smart. Jeg kunne dog ikke nøjes med Stofas router, så jeg har min egen i stedet.
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
Til top
boyd Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2011 kl. 21:57
Jeg er med på en lytter her... står også og skal have andet en xdsl pga. ringe forbindelse på adressen. Jeg bor også i Aarhus og er derfor stavnsbundet til Stofa.

Er det ikke korrekt at man SKAL købe tv-abonnoment med til? For det er jeg ikke interesseret i da jeg har parabol...
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2011 kl. 22:47
Oprindeligt skrevet af BlissY BlissY skrev:

Overvejer at skifte til Stofa, da de tilbyder højere hastigheder end Telenor som jeg har nu. Synes dog jeg hørt meget dårligt om dem gennem tiderne, som bl.a. meget nedetid og høje pingtider.

Er der nogen der har erfaringer med dem i Århus?
 
Efter at have benyttet TDC (kobber) i næsten 15 år, har jeg for nylig skiftet til Stofa. TDC kunne ikke pressen min hastighed over 12.5 Mbit, til trods for at de ville have betaling for en 20 Mbit. Jeg giver nu 10,- mere om måned, og har en stabil forbindelse hos Stofa - 50/5 Mbit. Min test ser ud som følger:
 
 
Jeg ved ikke om 19 - 20 ms er en høj ping tid? Jeg har dog set den ned til 4 - 6 ms.
 
M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2011 kl. 22:48
Oprindeligt skrevet af boyd boyd skrev:

Er det ikke korrekt at man SKAL købe tv-abonnoment med til? For det er jeg ikke interesseret i da jeg har parabol...
 
Da Stofa leverer deres internet gennem antennekablet, så ja...!
 
M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu