recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer 5100 og RGB fra tuner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer 5100 og RGB fra tuner

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer 5100 og RGB fra tuner
    Sendt: 28-November-2003 kl. 15:20

Hej

Jeg har muligvis godt nyt omkring Pioneer, tuneren og RGB.

Det lader til, at når Pioneer'en afspiller fra harddisk eller DVD så udsender den kun det signal man har valgt i setup for den pågældende AV udgang. Hvis man har valgt video, så udsender den composite video. Har man valgt S-Video, så udsender den S-video. Har man valgt RGB, så udsender den RGB til TV'et.

Men når man ikke afspiller fra harddisk, så udsender den alle signaler. Dette lader til at forvirre mit TV, som åbentbart vælger det dårligste af dem(!) nemlig almindelig video = composite.

Så da jeg ikke kunne få Pioneeren til at udsende RGB fra dens tuner, så har det i virkeligheden været mit TV som drillede.

Nu jeg kobler Pionerren igennem den Panasonic jeg tester lige nu, så kan jeg få mit TV til at vise RGB fra den - med almindelig tuner.

Det skal jeg lige have forsket lidt mere i.

  /Lars

Til top
Tape Connection Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem
Avatar

Oprettet: 21-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2003 kl. 20:19

Jeg har ikke haft tid til at kigge på det, men jeg prøver at teste det med nogle TV jeg ved jeg har styr på, så vi kan få det opklaret.

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu