recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BBCWORLD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBBCWORLD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
abacus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 491
Direkte link til dette indlæg Emne: BBCWORLD
    Sendt: 10-Marts-2006 kl. 01:48

Faldt lige i dag over dette:

BBC World to go fully digital on satellite in Europe as analogue frequency is switched off

BBC World will end its transmissions on analogue satellite in Europe in mid-April, in line with the industry trend of switching off such signals across the continent.

Viewers receiving the BBC's international news and information channel in analogue on the HOT BIRD (tm) 6 satellite will have to retune to a digital frequency - using an appropriate set-top box - in in order to continue viewing programmes.

Those using the analogue signal on transponder 130, frequency 11114 MHz, on the satellite HOT BIRD (tm) 6 will need to use a DVB-compliant digital receiver and retune to transponder 94, the digital frequency 12597 MHz.  BBC World will remain unencrypted and free-to-air.
MVH

Niels

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu