recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix på PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNetflix på PS3

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Maj-2005
Status: Offline
Point: 1048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2011 kl. 10:31
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Jeg bruger den samme router til alt.

Hvad har du prøvet at ændre, og til hvad? Unblock Us-adresserne har ikke gjort nogen skade her.

Hvordan kan du være i tvivl om hvor du finder indstillingerne, når du før har prøvet at 'ændre i dine adresser'? Søg på din routers fabrikant og navn, og det burde være temmelig let at finde ud af, hvordan man kommer ind og ændrer DNS-adresserne.

Dengang jeg rodede med det skulle man installere et lille program, og så i det vælge hvilket land ens adresser skulle komme fra - og det var det program der gjorde udbyderens indstillinger i router (?) forvirret og dermed virkede meget meget dårligt.

Har prøvet 7 dages trial fra unblock-us, sat de 2 DNS adresser ind i netværkskortet, og må indrømme at det virker fint, har ikke stødt på mystiske ting.
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2011 kl. 10:39
man bør klart holde sig fra at sætte DNS info'n på router'n. det unblockus er en proxy løsning, og alt din trafik dirigeres igennem en proxy, derved skaber du altså et hul til din netbank og andre informationer du ikke vil dele med andre..
 
så brug kun DNS informationen på maskiner som ikke bruges til bank, logins til diverse betalte services eller hvor login kan misbruges..
Til top
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Maj-2005
Status: Offline
Point: 1048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2011 kl. 10:42
OK tak for tippet, Pendec
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2011 kl. 14:57
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:


Så har du misforstået terminologien bag HULU og HULU PLUS.


Nej, det har jeg ikke. Når jeg skriver 'Hulu' i forbindelse med en 'device', så mener jeg selvfølgelig Hulu Plus. Dét må jeg så se at specificere noget bedre for fremtiden.

Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:


jeg kan se det bedste eksempel som at tilgå HULU på min tablet, uden abbonement, og det fungerer helt perfekt.



Det kan man helt sikkert, i browseren, eller med snyd. Men officiel understøttelse af andet end computeren får man kun med Hulu Plus.

Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:


Det hjælper ikke at skrive at vi ikke har HULU til ATV, når sandheden er en anden.


Understøtter Apple TV2 Hulu uden 'snyd'?

Hvis svaret er nej, så mener jeg ikke at mit svar er forkert.

Redigeret af Naiera - 22-Oktober-2011 kl. 15:00
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2011 kl. 15:12
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Hulu findes ikke til Æble TV, og selv hvis det gjorde, ville det kræve amerikansk kreditkort at få derover.
nu gider køre rundt i dine søforklaringer..
 
så læs dit svar, og næste gang uddyb svaret, når du tænker en masse og ikke skriver det i svaret. så jo, du har ikke ret.. og mit svar inklusiv korrekt beskrivelse i mit som inkluderer hvor det virker, er korrekt.
 
hvis vi alle kunne læse hvad du tænker, så ville dine svar nok give bedre mening, og hvem taler "snyd"? hvad betyder det? er det ligesom at pc brugere, ikke tror at linux kan køre på deres maskiner? og så snyder linux brugere sig til det? eller mener du pc'r ikke er lavet til det oprindeligt? kan desværre ikke læse din tanker.. så snyd? er sikkert udfra din tankegang, tror ikke der er meget snyd i xbmc, det er bare et alterntiv til det som man får sammen med atv.
 
Til top
Bruger udmeldt 8 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 05-August-2008
Status: Offline
Point: 650
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2011 kl. 16:27
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:


Så har du misforstået terminologien bag HULU og HULU PLUS.


Nej, det har jeg ikke. Når jeg skriver 'Hulu' i forbindelse med en 'device', så mener jeg selvfølgelig Hulu Plus. Dét må jeg så se at specificere noget bedre for fremtiden.

Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:


jeg kan se det bedste eksempel som at tilgå HULU på min tablet, uden abbonement, og det fungerer helt perfekt.



Det kan man helt sikkert, i browseren, eller med snyd. Men officiel understøttelse af andet end computeren får man kun med Hulu Plus.

Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:


Det hjælper ikke at skrive at vi ikke har HULU til ATV, når sandheden er en anden.


Understøtter Apple TV2 Hulu uden 'snyd'?

Hvis svaret er nej, så mener jeg ikke at mit svar er forkert.

Er det ikke ligegyldigt om man snyder 1 eller 2 gange?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2011 kl. 21:20
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:


nu gider køre rundt i dine søforklaringer..


Jeg synes mere det er dig der ordkløver for at få ret (såfremt jeg har fanget overstående sætning korrekt), og jeg vil egentlig hellere høre mere om det med sikkerheden ved at bruge Unblock Us. Som jeg har forstået det, kører de kun den data der rent faktisk har brug for at komme igennem noget amerikansk igennem deres servere, så resten bliver som det plejer at være.

Redigeret af Naiera - 22-Oktober-2011 kl. 21:20
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2011 kl. 21:48
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Jeg synes mere det er dig der ordkløver for at få ret (såfremt jeg har fanget overstående sætning korrekt), og jeg vil egentlig hellere høre mere om det med sikkerheden ved at bruge Unblock Us. Som jeg har forstået det, kører de kun den data der rent faktisk har brug for at komme igennem noget amerikansk igennem deres servere, så resten bliver som det plejer at være.
man kunne tro at der KUN sendes det igennem proxy som er nødvendig for at opsamle vigtig info, og derved bevare en brugers tro på at intet er forkert Wink
chancen for at se hvornår det er galt styres jo 100% af proxy og dns opslagene, især hvis dns refresh limit(TTL) ikke er mere end 5 mins eller ingen på en record.
 
Hvornår ved du at der kun sendes det der er nødvendigt?
eksempel netflix record har ikke cache info(TTL), så den forespørges altid, som eksempel.
 
det skal jo kun bruges som en info, til at disse informationer omkring dns bruges korrekt, og hvis muligt så sætter man ikke sin router op til at uddele samme dns til alle ens maskiner. Dette minder lidt om kina, hvornår de sidder og kikker med på trafikken her er det så bare privat.
 


Redigeret af pendec - 22-Oktober-2011 kl. 21:51
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2011 kl. 21:57
Jeg er godt nok ikke blevet meget klogere, må jeg indrømme.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2011 kl. 22:18
sagt på en anden måde...
 
for hver ny session som påbegyndes, kan dns erstattes er en ip som peger på "en falsk" snooper, som altså opsamler info som skal bruges.. når den så har de første X antel requests på den session, så skiftes DNS ud med den rigtige, og den falske kan man se ikke se mere, hvis man forsøger at grave i det.
 
der skal ikke mange click på et login til at levere alt som er vigtigt.
 
man skal nok være lidt mere inde i netværk og data og ip capture osv.. så lidt netværkserfaring kan hjælpe.. der er andre på dette forum som også har forsøgt at afklare det lidt.
 
eksempel:
DNS opslag1 (TTL disabled): du får google.com og trykker på "login"
DNS opslag2 (TTL disabled): du har trykket send og google.com slås op og data sendes.
DNS opslag3 (TTL enabled): du skriver i søgefeltet og er så tilbage til normal.
 
når TTL er aktiveret, så vil din lokale pc gemme dns opslaget i X antal sekunder, som beskrives af TTL værdien.
da man med dns opslag jo ikke kan se hvad du vil, så skal der lidt sandsynligheds og vilkårlige captures til, før dette ville virke. men det er sikkert det vil fange det en af dagene du logger på google website, hvis du bruger det..
 
f.eks er det opslag på smtp.mail.dk, så sendes du igennem proxy på det første opslag når du logger ind, og herefter vil nye opslag pege direkte på din rigtige dest.
 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu