recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPAD1 og IOS 5 problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketiPAD1 og IOS 5 problemer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rigo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2006
Sted: Slangerup, DK
Status: Offline
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Emne: iPAD1 og IOS 5 problemer
    Sendt: 24-Oktober-2011 kl. 14:13
Jeg har opdateret min iPAD 1 til IOS 5, og nu har jeg lidt problemer. Selve opdateringen forløb fint.

- når jeg vil taste en adresse i browseren lacker den i 5 sekunder før de indtastet bogstaver kommer
- ofte kommer der en lodret tynd sort sort streg i browser vinduet. Det er en grafik fejl som forsvinder hvis jeg lukker browseren
- hvis jeg har besøgt f.eks. bt. dk, og jeg næste dag besøger dt.dk igen, og læser div. artikler, og vælger at gå til forsiden får jeg forsiden fra dagen før. Som om den læser den cache'et side ind. Når jeg så refresher kommer dagens forside. Dette sker på en del sider, også recordere.dk

Jeg har googlet, men ikke fundet andre med ligende problemer.

Nogen med input, eller ligende erfaringer?

Pft.

Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2011 kl. 14:19
jeg ville prøve at gendanne softwaren.. (tilslut den til itunes og tryk gendan.. husk backup af den inden) måske det løser problemet.
Mvh

René
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2011 kl. 21:29
Oprindeligt skrevet af rigo rigo skrev:

Jeg har opdateret min iPAD 1 til IOS 5, og nu har jeg lidt problemer. Selve opdateringen forløb fint.

- når jeg vil taste en adresse i browseren lacker den i 5 sekunder før de indtastet bogstaver kommer
- ofte kommer der en lodret tynd sort sort streg i browser vinduet. Det er en grafik fejl som forsvinder hvis jeg lukker browseren
- hvis jeg har besøgt f.eks. bt. dk, og jeg næste dag besøger dt.dk igen, og læser div. artikler, og vælger at gå til forsiden får jeg forsiden fra dagen før. Som om den læser den cache'et side ind. Når jeg så refresher kommer dagens forside. Dette sker på en del sider, også recordere.dk

Jeg har googlet, men ikke fundet andre med ligende problemer.

Nogen med input, eller ligende erfaringer?

Pft.


Jeg har også en "etter" med IOS5. Jeg har ikke nogen performance problemer, heller ikke den nævnte fejl i grafikken, men jeg oplever også problemer med gamle cachede sider. Det er bare ikke hele tiden. Meget mærkeligt. Det hjælper tilsyneladende ikke at fluche cachen.

J
Til top
rigo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2006
Sted: Slangerup, DK
Status: Offline
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2011 kl. 14:32
Jeg har gendannet iPaden og det har hjulpet mht. indtastningen, men de cachet sidder er der stadig. Grafik fejlen har jeg oplevet endnu.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu