recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kundeservice@ hos Boxer ????
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKundeservice@ hos Boxer ????

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
peranni Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2010
Sted: jylland
Status: Offline
Point: 200
Direkte link til dette indlæg Emne: Kundeservice@ hos Boxer ????
    Sendt: 02-November-2011 kl. 17:38
Hej.
Hos Boxer har de en mail adr. kundeservice@  ???
(((Jeg er tvunget til at bruge mails, idet jeg ikke kan tale)))
Jeg havde et par simple spørgsmål om deres produkter inden køb, efter 10 dage intet svar, men jeg havde fået svar ad anden vej.
Jeg køber Flex8 på deres hjemmeside men får en fejlmelding, jeg skal ringe til kundeservice, jeg får få minutter efter en mail på ordrebekræftelse, men har allerede afsendt en mail om fejlmeldingen.
3 uger, ja tre uger efter får jeg en mail, Hvilke problemer løb du ind i ???.
Jeg havde fået leveret kortene og set Boxer i næsten 3 uger.
Nu er jeg så løbet ind i andre problemer og har sendt en mail,---- men det er ikke rart at have en kundeservice der er så kundefjentlig .

NBNB Dette er ikke et råb om hjælp men en advarsel mod Boxer.



Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2335
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2011 kl. 20:27
Du skal være glad for du overhovedet hørte fra dem.
 
Da jeg, på min svigermors vegne meddelte Boxer at hun manglede nogle af de kanaler der skulle være i hendes abonnement sagde de, at de ville sende et brev der ville fortælle at vi kunne henvende os til en lokal antenneteknikker eller lign., der gratis ville komme ud og tjekke for evt. problemer og om hvordan de kunne afhjælpes.
 
Vi hørte aldrig fra dem, og det er nu over et halvt år siden.
Til top
peranni Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2010
Sted: jylland
Status: Offline
Point: 200
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2011 kl. 23:21
De undskylder sig med, at de har meget travlt.
Det må lykkes for dem at få mere ro, når kunderne er jaget væk.
Kunder er besværlige, de beklager sig altid, når de ikke får, hvad de har betalt for.
Vi utaknemmelige asener.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu