recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Navigation med mulighed for at overføre masser af
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNavigation med mulighed for at overføre masser af

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19211
Direkte link til dette indlæg Emne: Navigation med mulighed for at overføre masser af
    Sendt: 03-November-2011 kl. 15:24
Står for at skal have ny firmabil. Og er jeg heldig bliver min 5 år gamle PDA med lige så gammel TomTom skiftet ud.

Vi er kun 2 ud af 16 tilbage der har så gammel navigation, men PDA'en kan importere adresser på vores kunder fra Outlook (cirka 1000 styk), så jeg altid har kundernes adresser i min navi. Det syntes jeg er rigtigt rart.

Men jeg kan ikke finde den funktion i nye navigationer. Er det mig der ikke ved, hvad jeg skal lede efter, eller eksisterer denne funktion bare ikke i moderne navi i dag?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2011 kl. 15:53

med tomtom app på feks iphone er der mulighed for at navigere til en kontaktperson i adressekartoteket på iPhonen som igen så kan holdes synkroniseret med feks outlook, her kunne man lave en arbejdskontaktgruppe hvor de relevante kontakter med adresse ligger.

Mvh

René
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2011 kl. 17:18
Navigon til iPhone kan også læse kontrakterne fra telefonen - som kan synkroniseres med Exchange
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2011 kl. 19:24
Ps hvis det er Bluetooth i en navi - f.eks. Tomtom så mener jeg da at den synkroniserer kontakterne over på navi'en. Om man så kan bruge dem til andet end telefonbog ved jeg ikke
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu