recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Where have you been all my life ?"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"Where have you been all my life ?"

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Just Curious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 519
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Just Curious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: "Where have you been all my life ?"
    Sendt: 18-November-2011 kl. 17:55
Med fare for at blive udsat for repressalier for forkert forum Wink


Men da fjernstyret lysdæmpning er en vigtig grundsten i enhver hjemmebio, Vover jeg alligevel pelsen da det er min opfattelse at vi er mange herinde, der har brugt utallige timer på at få vores uni fjernbetjeninger til at sende de rigtige IR kommandoer til diverse lysdæmpere som regel med et middelmådigt resultat. der hvis man er heldig kun virker hver anden gang.

Jeg har i dag været på Ebay i andre ærender, da jeg pludselig faldt over dette produkt og da jeg ikke har set denne løsning før til disse penge !! vil jeg da lige lægge et link ud her.



eller måske mere overskueligt via deres hjemmeside.


så mange ord for så lidt !! men da lyset har så meget med opfattelsen af den rigtige hjemmebio stemning så håber jeg at i vil se igennem fingrene med mit lille "of topics" 

p.s. måske det kunne være genstand for en fremtidig fællesindkøb ? 

mvh. Jørgen

 

 


Redigeret af Just Curious - 19-November-2011 kl. 17:15
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1838
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2011 kl. 18:25
Og her er så den første, måske skulle dit indlæg være her i stedet: Wink
 
 
Men et godt indlæg, ser spændende ud.
 
 
Til top
Just Curious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 519
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Just Curious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2011 kl. 20:42
Ja det vidste jeg godt Pony65 Embarrassed men var bare nervøs at mit indlæg skulle forsvinde i mængden dernede - personligt er det rimeligt sjældent jeg kikker under tilbehøret.. Geek
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2011 kl. 09:33
...troede det var noget med live-musik pga emnet "...all my live" :-)
Til top
detoch Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 331
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2011 kl. 14:14

Live=Life?Thumbs Up



Til top
Just Curious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 519
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Just Curious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2011 kl. 17:28
Tak for din måde at gøre mig opmærksom på stavefejlen detoch 

Og tipsen "get a live <NEJ>  Life. 

Fejlen er rettet !!

Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W
Til top
dearins Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-Januar-2012
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dearins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 12:33
personligt er det rimeligt sjældent jeg kikker under tilbehøret.. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu