recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan min Boxee det (eller findes der en app)?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKan min Boxee det (eller findes der en app)?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
svenks Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Emne: Kan min Boxee det (eller findes der en app)?
    Sendt: 30-November-2011 kl. 14:11
Hej alle

Jeg kan faktisk godt lide at sidde og kigge i alle mine fotos, uden at skulle finde noget bestemt. På mine diverse PC'er kan man bruge screensaver funktionen til at vælge min NAS billedfolder til at få vist billederne i tilfældig orden. Denne funktion savner jeg på min Boxee, hvor jeg ellers ville sidde med at glas rødvin foran 42" og stene over nye og gamle billeder.

Boxee HAR en screensaver funktion, men den kan ikke det samme. Er der en måde eller findes der en app, der kan gøre det jeg vil?

På forhånd tak, MVH
Sven Sørensen
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2011 kl. 14:42
S. 55 her - måske det kan bruges?

Redigeret af tipsen - 30-November-2011 kl. 14:42
Til top
svenks Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2011 kl. 21:08
Tak for svaret, men mine billeder findes i et hierarki af foldere og Boxee viser kun billeder i 1 folder. Hvad jeg er ude efter er, at jeg kan pege på en share på min NAS og få vist billeder fra den + de underliggende foldere (uanset hvor mange levels der er) + og i tilfældig rækkefølge.

Og det er Boxee BOX, jeg taler om - sorry!

MVH
Sven


Redigeret af svenks - 30-November-2011 kl. 21:10
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu