recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Aldi sælger DVB-T mpeg2 dvd/video combi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Aldi sælger DVB-T mpeg2 dvd/video combi

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
HJ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 30-September-2011
Sted: Herning/Danmark
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2015 kl. 11:57
Hej
Jeg har en tilsvarende maskine, bare en LG. Mit Samsung har også problem med at genkende den. Men så plejer jeg at lade den stå tændt en tid inden jeg vælger den på mit Samsung tv. Så er der som regel ingen problemer. Den er tilsluttet via HDMI. Men Samsung produkter er der naturligt nok ingen problemer med.
Henrik J
Til top
mandd1 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mandd1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2015 kl. 17:45
Hej igen.

Jeg skylder lige at sige at jeg har fået hul igennem og jeg prøvede først muligheden  med med HDMI  stikket først og der kom hul igennem og vil gerne sige 1000 tak for alle indlæg som har været for at hjælpe mig.
Det luner at der altid er hjælp at hente her på recordere.dk
MVH.
Mads
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu