recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Printer + Airport Express
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Printer + Airport Express

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Printer + Airport Express
    Sendt: 17-December-2011 kl. 12:38
Hej alle,
Jeg har et problem som er følgende:
Jeg har en printer; Epson SX105 som jeg har sat til en Apple Airport Express som kører på mit netværk, men Expressen kan ikke finde printeren.
Jeg ved ikke hvad problemet er for hvis jeg sætter printeren direkte til min Macbook virker det fint, men så ryger det sjove ved at jeg kan printe i hele huset og på tværs af Idevices.
Kan det skyldes at Expessen er en gammel model med kun b/g netværk?
Mit net er fra Telenor og har deres router, som er en Zykel 2601HN-F1.
Den kører med b/g/n og skulle således godt kunne køre på Expressen.
Nogen der ved hvad der kan være i vejen?
Har gennemtrawlet nettet for oplysninger men uden held.

På forhånd tak


Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2011 kl. 22:48
Slet ingen der kan hjælpe? *sukker dybt*Disapprove
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2011 kl. 23:24
sikker på at printeren er kombatibel med expressen?
 
 
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 08:19
Hvor er et præcist at Airporten ikke kan "finde" din printer?

Hvis Airport og printer er forbundes med USBkabel, skal printeren dukke op i Airport-værktøj i fanen printere. Når det lykkedes, kan vi tage den derfra.
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 09:06
Kan slet ikke se den i mit airport-værktøj :( Har prøvet alt hvad de skriver inde på Apple´s hjemmeside!

Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 09:11
Med USB?
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 09:13
Kan man finde en liste over hvilke printere der er kompatible med expressen?

Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 09:17
Du kan læse lidt om det her: https://discussions.apple.com/thread/2199820?start=0&tstart=0

Prøv at fjerne printeren fra Macen og geninstallér med ny driver fra Epson.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 09:19
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 09:21
Takker vil kigge på det når jeg kommer hjem :)

Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 22:50
Nå så fik jeg prøvet at reinstalere driverne men stadig intet held :( ender nok med at jeg køber en ny printer med wifi i, så håber jeg det virker! 
Men i skal have mange tak for hjælpen so far :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu