recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TViX web-remote / cover art view
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TViX web-remote / cover art view

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TViX web-remote / cover art view
    Sendt: 23-December-2011 kl. 08:33
Jeg har lige købt en TViX 6600 og kopieret børnenes film fra den gamle M-4000 over på 6600N.
Cover art view virker fint. Den viser folder.jpg for en folder, og den viser coveret for filmene der ligger i folderne. Men web-remote virker så ikke, den siger at film skal ligge i en "Movie" folder.
Fint så flytter jeg alle filmene ned i den folder, men nu kan jeg kun se folder.jpg for folderne. Hvis jeg går ned i en folder så vises der et billede med nogle biografsæder og 3 knapper (back, play, preview). Hvis jeg trykker på Play knappen så kommer der en dropdown box med en list over de film der ligger i folderen.
Fra web-remoten viser den også fint folder.jpg på øverste niveau og når man går ned i en folder så viser den direkte en list med filmene - sammen list hvis man trykker på "list" knappen eller på cover knappen.
Er der en bug i FW så den ikke tillader flere niveauer ??

PS strukturen er at der f.eks ligger en folder der hedder "Ice Age", i den folder er der "icon.tvix", "folder.jpg", "Ice Age.iso", "Ice Age.jpg", "Ice Age 2.iso", "Ice Age 2.jpg" osv


Redigeret af kim.t - 23-December-2011 kl. 08:37
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu