recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Smart TV med US IP
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Smart TV med US IP

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kriztian Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Juli-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kriztian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Smart TV med US IP
    Sendt: 27-December-2011 kl. 10:10
Hej Forum

Jeg er på udkig efter et nyt LED TV og har to spørgsmål i den forbindelse som er foranlediget af at jeg kører al min trafik gennem UnblockUS, dvs. har adgang til Netflix, Pandora, Hulu, m.v.

Spørgsmål 2: Jeg kan forstå at det er et problem med TV som fra producentens side angiver Danmark ell. Europa som TV'ets adresse, dvs. uanset om jeg UnblockUS, VPN eller lign. Findes der en liste over LED TV eller lign. om hvilke producenter, mærker eller modeller, som ikke har denne blokering indbygget (og hvor jeg dermed kan se Netflix m.v. på)? 

Spørgsmål 1: Såfremt jeg bruger Apple TV 2, PS3, m.v. er det så ikke ligegyldigt om TV'et fra producenten er sat op til at vise Danmark eller Europa som TV'ets adresse?

Rasmus

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu