|
Yousee stinker!! |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |||
joern.loenborg
Guld medlem Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Januar-2012 kl. 17:28 |
||
|
|||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|||
Skalle06
Guld medlem Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så kom der svar fra YouSee:
"Tak for din mail. Jeg kan se at driftsinformationen er blevet tilrettet og at anlægget vil blive ombygget hurtigst muligt. "Grundet dårlige anlæg vil alle, der bor i rækkehusene på Lindestien, Lindelund og Lindehjørnet, have indstrålingsproblemer. Fejlen ses som pludselige eller længere problemer med pixeleringer og manglende kanaler. Forstyrrelserne skyldes blandt andet enkeltskærmede stikledninger og meget dårlige kabler internt i boliger. Problemet har altid været der, men kanalomlægningen d. 23. november 2011 tydeliggører problemet. Vores teknikere kan desværre ikke afhælpe problemet. Anlægget bygges om hurtigst muligt. Vi beklager de gener, fejlen medfører for vores kunder. Venlig hilsen YouSee" Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at besvare denne e-mail eller kontakte os på telefonnummer 80 80 40 50." Så "2012 sådan ca." er ændret til "hurtigst muligt". Ved ikke, hvad YouSee forstår ved "hurtigst muligt". Det ville være ønsværdigt, hvis de gav en tidsplan - det må da kunne lade sig gøre. De har vel erfaring med sådan noget. Så det vil jeg bede dem om at komme med. Har I nogen erfaring med evt. kompensation fra YouSee i sådanne tilfælde, hvor der er længere tids tab af signal? Det må man vel være berettiget til. |
|||
Juleulven
Super bruger Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 482 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
jeg har siddet lidt i samme situation ... rækkehus ejer hvor vi nærmest er påtvunget brugen af yousee internet og tv ... Jeg betaler 875,- pr kvartal til "fællesudgifter" til grundejerforeningen og en røvfuld penge til yousee ...
hvis ikke jeg havde brokket mig MEGET HØJLYDT til yousee havde jeg aldrig fået de forstærkere/filtre mv. der har gjort det muligt, at modtage et ordentligt signal ... der var mange årsager til manglende signal: 1. gamle kabler i huset 2. gamle samlinger / t-stik 3. noget med nogle gamle stik (fra 1990) altså der jeg satte kabel i væggen 4. noget ude i ved gravstenene Hvem har så problemet...mig, grundejer eller yousee .. ? kørte vi med 1990-2000 standarder var alt vel glimrende... og vi vil jo alle gerne have bedre ydelser ... Problemet i min verden er egentlig en forventnings afstemning... for hvor står der beskrevet hvem der sørger for hvad? jeg syntes den information halter VOLDSOMT bagefter... ihvertfald når man ringer til support ... et ægte 3 kantsdrama :)
|
|||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2811 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
At man ikke selv ønsker at gøre brug af de forhåndenværende funktionaliteter, giver jo ingen anledning til at klandre andre at de ønsker at gøre brug af disse. |
|||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det kan den ja, men det kræver kort, og hvorfor betale mere end man allerede gør. Det er dyrt nok som det er.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
joern.loenborg
Guld medlem Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Trådstarteren behøver jo ikke at være lejer. Det er jo tilsyneladende ikke en udlejer, der tvinger ham til at ha' YouSee kabel-TV, men en grundejerforening. Som tidligere skrevet er min ejerforening en af de mange, der har indgået seviceaftale med YouSee, men der er også mange, der ikke har.
|
|||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|||
The_Unforgiven
Super bruger Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
He he jeg ved det med mit sprogbrug , men så er folk opmærksomme , end en der nærmest undskylder at man beklager sig og er til stede.
Jeg har heller aldrig hørt om det med at nogle foreninger selv skal stå for vedligehold/service , men siger ikke at det ikke findes. Men burde det ikke stå i lejekontrakten? Men tvivler på de skriver det. Og igen hvis man henvender sig til Yousse og brokker sig og de må vel kunne se i deres system at de IKKE står for service og derfor sender kunden videre????
|
|||
joern.loenborg
Guld medlem Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, sprogbrugen klæ'r dig ikke, men du har da ret i, at informationen fra YouSee er ringe. Kundeforholdet hos YouSee er påtvunget af grundejerforeningen, hvorfor de selvfølgelig også har et ansvar. Om ikke andet kan de måske bedre lægge pres på YouSee for at få tingene på plads hurtigt.
|
|||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|||
The_Unforgiven
Super bruger Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hejsa
Nu vil jeg også komme med mit "guldkorn" . Og jeg giver skalle06 fuldkommen ret. Hvis jeg fik den besked så stoppede jeg betalingen omgående. Og det bavl nogle skriver , find ud af hvem som står for vedligehold , go daw do Det skal gamle fru hansen så også , pis med jer. Jeg vil også gå til modtageren af pengene. Og det har han gjort og hvis nu der var en anden aftale vedr service , mon ikke de så havde sagt det ? Og nu tror jeg ikke det er pga de forstyrrelser han blev sur over , men det møgsvar , og det havde sgu også fået mig op af stolen. Så lad være med at pudse jeres glorie. Prisen for en fuldpakke er sgu noget der batter og vil fandme have lortet virker og da slet ikke sådan et øvsvar. The_Unforgiven
|
|||
joern.loenborg
Guld medlem Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvad med også at kontakte formanden for grundejerforeningen? Nu har du skrevet til support hos YouSee, men du kan da godt ringe efter kl. 12.00 i dag, det kan jo ikke skade. Mange af dem giver faktisk en god service. Godt nytår med fejlfrit TV-dignal.
|
|||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|||
Skalle06
Guld medlem Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, det undrer også mig, at de hæfter problemerne sammen med kanalomlægnigen i november, når problemerne først ses nu. Der må være noget mere til historien.
Har som sagt skrevet til dem. Tror det giver noget bedre info og dokumentation i forhold til at ringe til en tilfældig supportmedarbejder på nytårsvagt. Godt nytår. |
|||
dieseldk
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 335 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så passer det vel meget godt at de lige skal bruge lidt tid til at få planlagt opgaven når det er en så ny fejl og stor opgave at løse. Giv dem et kald og spørg indtil det. Kunne så godt undre mig lidt at det først er nu der bliver problemer, og ikke allerede ved omlægningen i november, flytter man med nogle frekvenser på dvb-t nettet i forbindelse med tv2's skifte til boxer eller er der noget andet man er ved at tænde op her til det nye år?
|
|||
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |