recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV2 HD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV2 HD

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Funkmeizter Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 25-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Funkmeizter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV2 HD
    Sendt: 01-Januar-2012 kl. 16:34
Nu kan det godt være jeg spørger dumt, men er der nogen der ved præcist hvornår TV2 HD begynder at sende?

Det eneste information jeg kan finde på TV2s og Yousees hjemmesider er, at det er i januar - hvilket jo ikke er videre specifikt... Big smile

Har Yousee Plus og TV med DVC-C MPEG-4, så skulle være i stand til at modtage det.
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 712
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2012 kl. 16:49
det er hvis den 11 januar.
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
Funkmeizter Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 25-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Funkmeizter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 11:30
Ok, det kunne så godt fremgå et eller andet sted af al deres information...

Ved godt at MPEG-2 signalet bliver slukket d. 11/1, men det behøver jo ikke nødvendigvis hænge sammen med at TV2 også begynder at sende i HD...
Til top
WilliamP Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér WilliamP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2012 kl. 15:30
Hijacker lige din tråd da den har den rette overskrift.

Lige nu kan Stofa folkene se TV2 HD, og er i imponeret over kvaliteten? Jeg ved godt meget af det, stadig er opskaleret HD, men efter min mening, ser det lige så "dårligt" ud som i alm SD signal.
Til top
hautho Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 31-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hautho Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2012 kl. 20:54
jeg er heller ikke imponeret, har selv stofa. 

Tror ikke at TV2's kameraer kan klare at optage i HD da de kameraer garanteret er for dyre.



og dertil kommer diverse tilbehør som helt sikkert heller ikke er billigt

alt dette er formodninger, men jeg tror det er derfor vi får en lousy hd kanal fra tv2 udover de produktioner de køber fra udlandet som er produceret for dem.




Redigeret af hautho - 07-Januar-2012 kl. 21:11
Lenovo U410 / LG OLEDB6V 55" / Panasonic DMR-BCT84 1TB /Panasonic TXP42GA11 (børne TV) / Onkyo TX-NR636 / ARGON Højtalere / Windows10 / Sony Xperia Z5 / WD Live / STOFA / ChromeCast Ultra
Til top
Thomas_H Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas_H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 21:13
Synes det er flot, at TV2 HD på premiere dagen lægger ud med, at sende Olsen Banden i den gamle udgave Clap

Har lige prøvet at sammenligne med BluRay udgaven, der er jo grotesk forskel på de to!

--
mvh
Thomas H. - www.thhe.dk
Til top
Thomas_H Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas_H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 21:15
Oprindeligt skrevet af hautho hautho skrev:

jeg er heller ikke imponeret, har selv stofa. 

Tror ikke at TV2's kameraer kan klare at optage i HD da de kameraer garanteret er for dyre.


De har ikke engang altid rigtig styr på deres SD udsendelser. Højlys der brænder ud og kamera'er der ikke er farvejusteret ens, ligesom alle DR's er, lige meget om det er i studie eller i marken.
--
mvh
Thomas H. - www.thhe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu