recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - film overførsel til ipad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

film overførsel til ipad

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2012 kl. 21:53
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Oprindeligt skrevet af pallemann pallemann skrev:

ok tak, jeg kan dog også anbefale denne aiesoft to blueray ripper.
 
programmer koster 180 kr.
Har du erfaring med hvilken kvalitet der skal presses ned til før kvaliteten ikke forringes?
 
Palle
Der nogle default indstillinger afhængig af enheden (ipad iphone osv osv) som man blot vælger, men man kan også selv sætte sine egne indstillinger, jeg har dog ikke prøvet det i praksis.
 
Men feks. i eyetv hvor originalen fylder ca. 2gb (alm optaget tv 60min såvidt jeg lige husker) ender eksportfilen til ipad typisk op i omkring 800 mb udfra eyetv´s standard eksportindstillinger for ipad, og her ser det ganske fint ud på ipadden (og iphonen for den sags skyld).
Er der ikke noget med man skal gøre noget specielt for at for de tekster med over på filmen, der ikke en menu der kan vælges DK tekst?
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 09:11
i dvdfab vælges lyd/billed/teksk individuelt og går udfra de automatisk kommer over hvis de er valgt, men må erkende jeg ikke selv bruger lige den del af dvdfab, bruger kun copy delen.
Mvh

René
Til top
Jach Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-December-2005
Status: Offline
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jach Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 14:58
Hej
Jeg har hentet Magic DVD Ripper - og den virker rigtig godt. Den koster også lidt, men ikke det vilde. Man får fem gratis rip/encoding til at starte med.
Programmet, som har en utrolig enkel brugerflade, bruger kun omkring 50 minutter på en halvanden times film - og så er den altså helt klar til ipaden rippet og encodet. Det spiller altså. :-)
Mange hilsner
Jakob
Ps. Nogen der ved om man kan oprette mapper i sin Movie-mappe, så man kan få et bedre overblik over sine film?
 
 


Redigeret af Jach - 17-Januar-2012 kl. 14:58
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 17:07
Du kan ikke oprette mapper.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Jach Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-December-2005
Status: Offline
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jach Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2012 kl. 09:32
Skod... apple... I hvert fald den detalje. Det meste andet er jeg nu ret begejstret for ;-)
Til top
NK92 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 02-August-2015
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NK92 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2015 kl. 11:07
Hej.

Jeg har haft et lignende problem, men så faldt jeg tilfældigvis over dette værktøj:

Apowersoft Video Download Capture

Programmet fungerer upåklageligt!

PS: Jeg ved godt, at dette er en gammel tråd, men jeg fandt den selv via google, da jeg skulle finde en løsning på mit problem, så mon ikke jeg kan hjælpe nogen alligevel.

Redigeret af NK92 - 02-August-2015 kl. 14:52
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2015 kl. 12:40
I stedet for at fedte med konverteringer og M4V formart etc. så bruger jeg VLC for iOS (ikke VLC Streamer som trådstarter nævner). 

Overførsel til iPad:
Gå ind i iTunes/iPad/Apps og vælg VLC i den sektion der hedder Arkivdeling. Her kan du så tilføje filer direkte. Den 'æder' uden problemer MKV filer på samme måde som VLC gør i Windows/OSX. De fylder selvfølgelig noget mere men der er ingen konvertering og det tager kun et øjeblik at overføre.


.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu