recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvorfor stadig regional tv på TV2 kl 19:30?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvorfor stadig regional tv på TV2 kl 19:30?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kc1234 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kc1234 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvorfor stadig regional tv på TV2 kl 19:30?
    Sendt: 10-Januar-2012 kl. 21:45
De regionale tv stationer får deres egne kanaler nu, så hvorfor er der stadig regional tv på TV2 kl 19:30?

Mvh
Kim
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2012 kl. 22:48
Det er vel først fra imorgen d 11 januar at ændringerne træder i kraft
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2012 kl. 23:17
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det er vel først fra imorgen d 11 januar at ændringerne træder i kraft


Det troede jeg også, så tjekkede jeg på DRs programoversigt, her fortsatte regionalprogrammerne som minimum til fredag.

Okay DR kan jo være misinformeret, men http://tvtid.tv2.dk/ har nu også regionalprogrammer på fredag klokken 19:30.

For mig er det lige meget, TV2 er ikke i programudvalget her mere.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2012 kl. 23:44
TV2 Regionerne kan du fortsat se UDEN boxer
 
DR har ingen TV regioner


Redigeret af Kampus - 10-Januar-2012 kl. 23:45
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 11:47
Oprindeligt skrevet af kc1234 kc1234 skrev:

De regionale tv stationer får deres egne kanaler nu, så hvorfor er der stadig regional tv på TV2 kl 19:30?

Mvh
Kim


Blandt andet fordi parabol brugere ikke kan se den nye kanal uden at skifte over på DVB-T, hvis man har det.
Sikkert også for at spare folk for at skulle skifte kanal mellem de landsdækkende nyheder og de regionale. Hvis der ingen regionale nyheder kom på de sædvanlige tidspunkter på TV2 DK, så skulle de finde noget andet at sende eller udvide de landsdækkende nyheder.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu