recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo ip tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo ip tv

 Besvar Besvar Side  <1 121314
Forfatter
Besked
BlackChart Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-Februar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlackChart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 20:20
Oprindeligt skrevet af mylle mylle skrev:

Det ser ud til at der er nogen der roder med noget VCAS softcam her men har ikke nærlæst det.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1416373/0

https://github.com/irtimmer/vmcam



Nå, så fik jeg det installeret.
Er der nogen, for hvem det er lykkedes at finde VCAS og VKS server IP'erne og portnumre, samt hvilket domæne man skal bruge?
Mvh. Morten Trab
Til top
donuts Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-September-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér donuts Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2014 kl. 18:36
nogen der ligger inde med denne for er blevet fjernet
https://github.com/irtimmer/vmcam



måske her et sted Smile
http://www.filedropper.com/



Redigeret af donuts - 08-September-2014 kl. 18:41
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 11:27
Hvor kan man hente det omtalte "VCAS Softcam"..?
Send gerne en PM
Til top
BlackChart Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-Februar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlackChart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 12:08
Projektet er mig bekendt blevet lukket.

Desuden er der ingen, mig bekendt der har fundet ip adresser og portnumre til Waoo.
Jeg har wiresharket på mit net, men det hele ligger gemt i nogle multicast pakker.
Mvh. Morten Trab
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 14:20
Lige da Sydenergi valgte og krypter deres kanaler, lavede jeg en scanning med Dvbviewer.. Der fandt jeg alle kanaler, samt port nr'er.. Samtidig kunne jeg se i wireshark at tvboksen kommunikerede en del med 2 andre server fra SE.. (sikkert krypterings serverne)
Har dog ikke ip'erne længere.
Til top
BlackChart Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-Februar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlackChart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 14:48
Det kunne være sjovt hvis du havde de IP adresser endnu.
Oversigten over kanaler (adresser og porte) er ingen hemmelighed, den ligger offentlig tilgængelig.
Mvh. Morten Trab
Til top
soylant Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Maj-2011
Sted: Frederikshavn
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soylant Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 19:10
Hey

Der er jo ikke noget problem i at finde de multicast adresser som Waoo bruger, og der er jo heller ikke noget ulovlig i at fortælle dem :-)
Waoo multicast adresser ligger i 233.138.48.xxx og port 5501, man kan godt se DR1 og diverse, men desværre er de fleste jo blevet krypteret så der er ikke så meget at gører, det er en skam for det var så dejligt at have DVBlogic på sin Qnap og så lade den streame IPTV til alle enheder i huset, det havde vi rigtig stor fornøjelse af,ungerne kunne se det p Ipad og PC og i stuen var det integreret i mediaCenteret, vi bruger i dag en Airties setup  boks i stuen :-( ... hvis jeg sætter min setup boks på feks. tv3+ kan jeg også sagtens streame den kanal via vlc playeren, er det ikke noget at kører med at setup bokes er godkendt i det waoo portal den kobler op mog ? har prøvet at clone mac'en fra min setup til mit mediacenter og så prøve med at tilgå portalet via det, men det dur heller ikke
Til top
TBK Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Februar-2014
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 20:06
Oprindeligt skrevet af tf-uno tf-uno skrev:

Hvor kan man hente det omtalte "VCAS Softcam"..?
Send gerne en PM


http://www56.zippyshare.com/v/78369715/file.html
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 21:50
TBK# Tak.. Det er så ikke et windows program kan jeg se :/

Har desværre ikke IPTV længere, så kan ikke engang finde ip'erne igen.. Fandt dem ved at sætte tv boksen til at streame en kanal, også sniffe med wireshark..
Til top
TBK Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Februar-2014
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 21:55
Det er kildekoden, så du kan kompile det til Windows hvis du lyster.
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 16:35
TBK# Der må jeg erkende jeg er stået af :) En exe fil, så ved man hvad man har at gøre med.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 121314
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu