recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix-indholds-tråden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix-indholds-tråden

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Vanderlay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vanderlay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2012 kl. 14:32
Den nye serie Portlandia er også ret sjov
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon, TC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2012 kl. 14:37
Oprindeligt skrevet af Vanderlay Vanderlay skrev:

Den nye serie Portlandia er også ret sjov
 
Ha! - Du er den eneste anden jeg har 'mødt' der også synes den er sjov.. Var flad af grin over den men konen var mere... Stern Smile
Tape Connection MKII
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2012 kl. 14:46
Bruger folk generelt den Amerikanske eller den Britiske udgave af netflix? Og er der markant forskel på indholdet?
Jeg tænker på at der jo trods alt er bedre netforbindelse til UK end der er til USA
 
 
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2012 kl. 14:50
Det er selvfølgelig ikke det samme udvalg de har i England. Der skal laves helt nye aftaler med dem der ejer indholdet.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
Vanderlay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vanderlay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2012 kl. 14:54
Oprindeligt skrevet af Simon, TC Simon, TC skrev:


Oprindeligt skrevet af Vanderlay Vanderlay skrev:

Den nye serie Portlandia er også ret sjov

 
Ha! - Du er den eneste anden jeg har 'mødt' der også synes den er sjov.. Var flad af grin over den men konen var mere... Stern Smile


Hehe. Ved heller ikke om den er langtidsholdbar, men første afsnit var ret sjovt.

Jeg bruger i øvrigt den amerikanske netflix. Har ikke hørt om nogen, der bruger den britiske
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu