recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vogels vægbeslag eller...?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vogels vægbeslag eller...?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
xander Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 103
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xander Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vogels vægbeslag eller...?
    Sendt: 04-Februar-2012 kl. 22:08
jeg har mit wogels 6345 til salg, har været glad for det, selv om jeg ikke brugte dents funktioner ret meget. Jeg vil sælge det for 4oo kr.
mvh Lars
Til top
Tifosi Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 72
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tifosi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2012 kl. 21:48
Efter en flytning har mit elskede th-42pz85 nu mulighed for at komme op og hænge på væggen. Jeg har overvejet et Vogels EFW6345 beslag, men har læst flere ikke er super glade for det.
Er der nogen herinde, der kan tale godt om det og vil anbefale det, eller er der bud på andre alternativer? Vogels beslaget er jo pænt dyrt og jeg ved jo ikke hvor lang tid skærmen holder.

Det må gerne have nogenlunde samme funktioner. Jeg vil gerne have muligheden for at se tv i en rimelig bred vinkel.

På forhånd tak for svar
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu