recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tvix 6600n - overførsel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

tvix 6600n - overførsel

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: tvix 6600n - overførsel
    Sendt: 13-Februar-2012 kl. 17:10
hejsa, hvordan får man lettest materiale over på sin interne harddisk på sin tvix6600n - jeg sidder med en bær og en ekstern harddisk jeg har ting som jeg gerne vil have over på min tvixies harddisk hvordan gøres dette nemmest...
 
kan man kble en bærbar direkte til en tvixie og hvordan, går udfra at jeg bare kan smide min ekstern i usb porten på tvixien og så overføre til den interne harddisk på den måde...
trådløst fra bærbar til tvixie er no go.. tager alt for lang tid.... men kan man smide et lan kabel over til tvixie vil det hjælpe, eller hvad ??
 
hjælp søges
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2012 kl. 17:37
TViX'en forbindes til PC'er via USB og opfører sig som en alm. USB HDD. Hvis du har en extern USB HDD smider du den bag i TViX'en og bruger den indbyggede filebrowser - så skal du ikke have en PC'er kørende.
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2012 kl. 19:58
Skal det så være et sådan usb kabel hvor der er det.samme i begge ende som det her http://www.av-cables.dk/computer_kabler/usb_kabel/usb_20_kabel/usba_usba/usb_kabel_20_usba_han_usba_han_5_m_1610_da.html
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2012 kl. 20:31
Nej det heder vel et USB A - USB-B (det firkantede stik sidder i TViX'en :
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 19:30
ok... men sådan et stik kan jo ikke sidde i en ekstern harddisk,,,,,, skal den eksterne harddisk ikke bare kobles til en af de to usb indgange.....
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 19:49
nu fik jeg klaret den, det var den øverste usb port der ikke duede.... damn....
kan man via tvixie, ligge filer over på sin tvix - ikke den interne men den eksterne der er koblet på ???
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Tubbe Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Januar-2005
Sted: København
Status: Offline
Point: 206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tubbe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 21:13
Nej, du kan ikke se den externe HD som er koblet til Tvix fra PC, desuden er Tvixie et program til at lave covers til tvix ikke til smide filer over til den.
Sony 55W805b
Android SHIELD TV
Sony Playstation 3
Panasonic DMR-BCT74
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 21:37
er ejg godt klar over... men den kan jo godt finde den interne harddisk på tvixen, så derfor ville det hae været lækkert at kunne ligge coverart direkte over på den eksterne harddisk...
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu