recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TDC Homedisk og AVG Antivirus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TDC Homedisk og AVG Antivirus

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TDC Homedisk og AVG Antivirus
    Sendt: 14-Februar-2012 kl. 15:20
I dag hjalp jeg en, jeg kender, med at tilslutte en TDC Homedisk. Da vi så kom til at skulle oprette netværksdrev til den på pc'en, så kom der en virusadvarsel. De har AVG antivirus. Jeg prøvede at ringe til TDC, og manden, jeg fik fat i, sagde, at de godt vidste, at AVG antivirus kan blokere for Homedisk. AVG opfatter den åbenbart som en trussel.
Er der noget at gøre ved det udover et andet antivirus program?

I den advarsel, AVG poppede op med, var der en lille boks, jeg kunne vinge af, hvor der stod "Fjern trussel som superbruger". Da det ikke var min computer var jeg dog ikke tryg ved at vinge noget af, som jeg ikke 100% vidste, hvad der skete ved. Vil den boks gøre, at AVG ignorerer det.
Jeg prøvede natruligvis at klikke på netop "Ignorer", men det var ikke nok.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu