recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech Harmony 525
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLogitech Harmony 525

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
edbfreak Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: Logitech Harmony 525
    Sendt: 30-Marts-2006 kl. 15:53
Jeg har lige købt overstående, men jeg kan ikke få den til at virke med min Harddiskrecorder Sony RDR-HX910. Er der nogle der har erfaringer ang dette
Til top
Rtorp Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 186
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2006 kl. 16:02

Har du sat den op via din PC?

Ellers ring til deres hotline. De er meget hjælpsomme.

Til top
edbfreak Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2006 kl. 16:11
Ja det har jeg. Snakker de dansk på derse hotline
Til top
Rtorp Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 186
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2006 kl. 18:18
Hotline ligger i Canada. Man ringer på et gratisnr. som du nok har ellers kan det findes på logitech's website. De har en dansk medarbejder der hedder Christian Jensen. Spørg efter ham. Han er utrolig høflig og hjælpsom
Til top
edbfreak Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2006 kl. 07:30
Er der nogen der har en Sony RDR-HX910 Harddiskrecorder og en Logitech Harmony 525 der virker sammen, det kunne være det er mig der gør det forkert. Det skal siges at mit Sony fjernsyn og mit Sony Reciver virker perfekt sammen med 525
Til top
Prasmus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 537
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2006 kl. 07:28
Hvis du har fundet en setup hos Logitech til 910'eren, så er mit gæt at den set up og din recorder ikke står til samme DVD nummer.
Default for 910 og dens remote er at den står til DVD 3, men den kan sættes til DVD 1, 2 eller 3. På remoten gøres det på den lille 3 trins skifter under dækslet. På recorderen gøres det i setup menuen.

Mit bud er at du med 910 remoten går ind og prøver at ændre DVD nummeret for recorderen. Husk når du skifter den, så skal du også skifte den på remoten for at kunne rette den igen, eller i det hele taget betjene den.
Alternativet er at Logitech har en setup til både DVD1, DVD2 og DVD3.

Jeg hører gene hvis du får det til at spille, jeg overvejer også en 525 eller en større model.

Mvh Peter

Til top
nordic Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2006 kl. 23:42
Syntes det er lidt ironisk at læse om hvor let denne fjernbetjening skulle være at sætte op, jeg har virkelig brugt mange timer, og det meste at mit udstyr er samsung, dvs lcd LE40M61B og samsung receiver og samsung dvd afspiller HDMI. Mit problem er at få aktiviteterne til at virke, det er meget meget kryptisk, hvis jeg får noget til at virke så er der andet der ikke virker og sådan bliver det ved. Et primært problem er at få Fjernsynet over på HDMI, utrolig besværligt igennem en aktivitet. Næste øjeblik kan den ikke længere stille min receiver over på Digital In osv. Jeg har prøvet at indstille opvarmnings tider på alle komponenter men det gjorde faktisk bare værre, så nu kører jeg bare efter standard tider. Nogen der har nogen pålidelige ideer til mit problem? da jeg simpelthen er mega træt af min Harmony 525, og virkelig gerne vil have aktiviteterne til at fungere.
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2006 kl. 11:21
Oprindeligt skrevet af nordic nordic skrev:

Syntes det er lidt ironisk at læse om hvor let denne fjernbetjening skulle være at sætte op, jeg har virkelig brugt mange timer, og det meste at mit udstyr er samsung, dvs lcd LE40M61B og samsung receiver og samsung dvd afspiller HDMI. Mit problem er at få aktiviteterne til at virke, det er meget meget kryptisk, hvis jeg får noget til at virke så er der andet der ikke virker og sådan bliver det ved. Et primært problem er at få Fjernsynet over på HDMI, utrolig besværligt igennem en aktivitet. Næste øjeblik kan den ikke længere stille min receiver over på Digital In osv. Jeg har prøvet at indstille opvarmnings tider på alle komponenter men det gjorde faktisk bare værre, så nu kører jeg bare efter standard tider. Nogen der har nogen pålidelige ideer til mit problem? da jeg simpelthen er mega træt af min Harmony 525, og virkelig gerne vil have aktiviteterne til at fungere.


Har selv en, som styrer 6 forskellige apparater, både individulet og via aktiviteter.

Ved at bruge opsætningerne på Harmony hjemmesiden, kunne jeg styre ca. 95% af alle funktioner.

De sidste 5% tog temmelig lang tid at tilrette, og det er da helt klart en fordel hvis man teknisk snilde og en forståelse for hvordan Harmonyen styrer tingene.

Til den daglige betjening var Harmony's standard opsætninger altså OK, men den sidste tilretning kan være noget "langhåret"

Gå evt. ind på [www.remotecentral.com] de har et forum for Harmony, som er rigtig godt.

Direkte LINK

God fornøjelse. Harmonyen er virkelig suveræn, når den er sat rigtigt op.

Til top
nordic Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2006 kl. 15:13
Tak for hjælpen vil kigge der, og ringer på nuværende tidspunkt også til Logitech support så må vi se om det kommer til at virke, men det er ikke for de utoldmodige dette produkt, men tror virkelig på at hvis den er sat korrekt op så er det en fed remote.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu