recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Glem det...svar fundet :-)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Glem det...svar fundet :-)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 843
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Glem det...svar fundet :-)
    Sendt: 26-Marts-2012 kl. 16:46
Hej

Jeg har for kort tid siden taget en beslutning om at køre alt mit musik via Itunes og i den forbindelse har jeg taget min gamle Iphone 3g 16gb i brug igen efter en rep. af skærmen.

For efterhånden laaang tid siden kom der en opdatering til disse Iphone 3g modeller, der gjorde at de blev væsentligt langsommere og f.eks et program som Navigon GPS'en blev meget lang tid om at starte op, og hvis nogen ringer mens programmet kører, så går det som regel helt i ged.

Spørgsmålet er nu om jeg kan komme helt tilbage helt til start med tlf igen? Gerne uden at miste alt data? Den kørte noget bedre inden den opdatering (tror det var et generelt problem dengang det skete).

Eller er der en anden bedre løsning? (og her tænker jeg ikke på at skifte tlf til en nyere model Wink...endnu)

EDIT: Jeg har fundet et svar/løsning Smile


Redigeret af Schulz - 26-Marts-2012 kl. 18:02
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu