recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - nyt kamera/lidt hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketnyt kamera/lidt hjælp

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
gandalf Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Emne: nyt kamera/lidt hjælp
    Sendt: 04-April-2006 kl. 21:53

Hejsa

 

Jeg står og skal ud og investere i nyt cam. Jeg har kigget på følgende:

Panasonic NV-GS250 hvad siger i, er der andet som i mener jeg er bedre tjent med i den prisklasse eller ?

Jeg har også overvejet et JVC GZ-MC500, men syntes det bliver rakket noget ned i de forskellige fora. Syntes sku ellers ideen med en hd er genial. Hmm håber der sidder nogle som kan hjælpe lidt.

 

Til top
Tommybj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2006 kl. 13:19

Hej Gandalf.

Hvis du ikke allerede har investeret i et kamera, skulle du kigge på denne side http://www.camcorderinfo.com/

De har reviews af alle de forskellige videokameraer, både mini-DV, DVD og harddisk. Jeg købte mit GS250 efter at have set de gode anmeldelser her.

Såfremt du overvejer et GS250, er der denne side, http://www.pana3ccduser.com/index.php.

De har svar på alt vedrørende Panasonic video kameraer.

Tommy

 

 

Til top
Skjernpigen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2006
Sted: Djibouti
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2006 kl. 15:25

 Hej er der nogle danske sider hvor jeg kan se alt om de forskellige videokamera?

Er der ikke nogen der kender et sted på nettet hvor man kan købe videokamera i udlandet som er tilat stole  på ?

Jeg har nemlig kig på panasonic nv-gs modellerne men de er megt dyre herhjemme i danmark måske kunne de købes billigere i et andet land?

mvh Skjernpigen

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu