recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hvor køber I jeres film(BD)?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hvor køber I jeres film(BD)?

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
festaben Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér festaben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2012 kl. 21:12
Kan se flere af jer nævner CDON som et sted at købe film. Kommer der told på herfra eller afsendes det indenfor EU´s grænser?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24645
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2012 kl. 21:14
Oprindeligt skrevet af festaben festaben skrev:

Kan se flere af jer nævner CDON som et sted at købe film. Kommer der told på herfra eller afsendes det indenfor EU´s grænser?
Det er et svensk firma som har afdelinger, bla. i DK. Og det bliver sendt fra DK.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Mark RL Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mark RL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2012 kl. 21:36
Fra DK? Det jeg har modtager fra Sverige, men dog med dansk cover og sådan. Havde også på et tidspunkt en meidaplayer der skulle sendes retur og den skulle også sendes til Sverige, så det kostede en del :P Men ellers ikke noget pis fra dem, bestilte Steve Jobs bog, og den kom så med nogle ridser og en lille sort finger på det hvide omslag, jeg sendte tilbage med deres frankering, og jeg fik en ny, plus en rabatkode jeg kunne bruge på fri fragt
Med venlig hilsen

Mark
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24645
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2012 kl. 21:38
Dem jeg har fået, er altid sendt fra DK.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Thomasjn Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Juni-2011
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomasjn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 13:35
Nogen der kender en hjemmeside hvor man kan tjekke om der er danske tekser på nye udgivelser? Jeg bestiller selv film fra amazon.co.uk, men jeg syntes der går meget lang tid før der bliver oplyst hvilke undertekster der er på.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24645
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 13:55
Så kan du trykke på det danske flag, og så får du alle dem som er med DK tekst.
 
Her kan du og vælge DK flag. De er ikke 100% sikre, men næsten.
 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Thomasjn Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Juni-2011
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomasjn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2012 kl. 16:33
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Så kan du trykke på det danske flag, og så får du alle dem som er med DK tekst.
 
Her kan du og vælge DK flag. De er ikke 100% sikre, men næsten.
 


Super, tak for tippet :)
Til top
julle.p Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 21-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 298
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér julle.p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2012 kl. 16:43
Jeg køber stort set altid film hos Blockbuster. Hvis man melder sig ind, og svare på et spørgeskema hver anden måned (mener jeg det er), dog kun hvis man har købt noget i denne periode, så får man 10% som man kan snolde for næste gang.

Deres priser er yderst konkurrence dygtige. Tit har de f.eks de nyeste disney til 200, hvilket koster 180 efter mine 10%. Det kræver dog man letter numsen og går ned i en fysisk butik :P

Jeg har i hvert fald aldrig oplevet at cdon har været billigere. Tit synes jeg faktisk de er direkte dyre i sammenligning. Specielt når man så får yderligere 10% hos blockbuster. :o)
Mvh. Alex
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu