recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxee Remote løssalg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxee Remote løssalg

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MaxPower Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-Juli-2008
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaxPower Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Boxee Remote løssalg
    Sendt: 05-April-2012 kl. 14:05
Hej elektronik-venner

Håber i kan hjælpe.
Sagen er den at remoten til min boxee box desværre ikke længere befinder sig på matriklen, og det er noget ged.
Jeg kan bruge ipad app'en, men det er ikke helt det samme.

Jeg ville derfor gerne købe en ny remote, men den er ikke sådan lige at opdrive.
Jeg ved den hedder dlink dsm-22, men jeg kan bare ikke finde den til salg noget sted i dk eller europa. Fandt den via amazon.com men inkl fragt mm ville den koste det samme som en hel ny boxee.

Er der nogen med bedre Google skilles end mig, der kan finde den remote til salg til en ikke total urimelig pris, ala max 500,-?
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2012 kl. 15:10
Har du overvejet at skrive direkte til D-Link Danmark og høre om de kan hjælpe dig?
Til top
MaxPower Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-Juli-2008
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaxPower Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2012 kl. 15:53
Hehe tipsen

Jeg har været rundt på deres side men gik kold i deres "Self service portal".
Kan dog se de rent faktisk viser en god gammeldags emailadresse, så måske jeg skulle prøve den.
Til top
MaxPower Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-Juli-2008
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaxPower Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2012 kl. 10:38
Hmm. DLink er ikke kontaktbare og svarer ikke på kundehenvendelser i deres Self service portal.

Hvis nogen har kendskab til hvor DLINK DSM-22 aka Boxee Remote kan skaffes, så sig frem.

Pft.
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2012 kl. 15:58
ebay og amazon..
Til top
MaxPower Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-Juli-2008
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaxPower Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2012 kl. 16:30
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

ebay og amazon..
Kan du finde den på de pågældende sider?
Jeg kan ikke.
Som skrevet tidligere lykkedes det mig at finde ét eksemplar på amazon.com, men den var dyr og med told, porto osv gav det ingen mening.
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2012 kl. 18:27
Jeg har haft held før i tiden, men jeg tjekker ikke altid inden jeg skriver. Det er bare at vente eller oprette en annonce-robot.
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sickchild Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2012 kl. 16:53
Ved ikke om du stadig leder men en der har en til salg på DBA.

Til top
MaxPower Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-Juli-2008
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaxPower Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2012 kl. 11:10
Fantastisk. Jeg havde sgu opgivet og levede med iPad-remoten, men nu er jeg da en boxee remote rigere. Den remote var savnet. Smile

Tak for hjælpen.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu