recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Atv3: Handbrake lyd prblm (tweet hver 5-15 sekund)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Atv3: Handbrake lyd prblm (tweet hver 5-15 sekund)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fcbayern Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-December-2003
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 160
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fcbayern Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Atv3: Handbrake lyd prblm (tweet hver 5-15 sekund)
    Sendt: 05-April-2012 kl. 14:09

Hej - er den VILDT glade ejer af den nye AppleTV3 - elsker simpelthen den lille boks :D

Jeg har dog et problem som jeg vil høre om nogle af her kender - og evt ved hvordan man løser. Jeg har brugt Handbrake (på iMac) i forbinelse med at jeg har konverteret nogle film fra Video_TS til .m4v for at bruge dem via iTunes.

Problemet er at når jeg afspiller dem via AppleTV'en i stuen - så virker lyden fint, dvs. det lyder normalt. Pludselig - kan være hvert 5-15 sek, så kommer der et helt kort (kvart sekund) høj tweet lyd. Ret irriterende som i sikkert kan forestille jer.

Denne tweet lyd fremkommer ikke når jeg f.eks spiller den via VLC på min iMac.

AppleTV'en er forbundet til en Onkyo Surround forstærker - kan det mon være en indstilling på forstærkeren?

Tak for svar!

Stue: Panasonic TX 55CX700E, Onkyo TX-SR607, AppleTV3, Xbox One, 5X Kef KHT5001, Velodyne Spl800i

Lytterum: ProJect Essential III (Med Grado Prestige 1), AMC XIA30, Acoustic Energy AE100
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu