recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Geneva mellemtone brændt af.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Geneva mellemtone brændt af.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KJohnsen89 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KJohnsen89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Geneva mellemtone brændt af.
    Sendt: 16-April-2012 kl. 20:44
Hej.

Min geneva XL, har jeg fået brændt begge mine mellemtoner af. Har skilt den ad, og fået dem ud, men der står ingen specs. på dem eller noget.

Er der nogle der ved hvad det er for nogle ?

Det er 2stks 5,25 bas mellemtone.
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon, TC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 20:40
Tag fat i Hetland Nordic.. De burde kunne svare på det og evt. levere nogle nye.
Tape Connection MKII
Til top
KJohnsen89 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KJohnsen89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 21:53
Oprindeligt skrevet af Simon, TC Simon, TC skrev:

Tag fat i Hetland Nordic.. De burde kunne svare på det og evt. levere nogle nye.

Dem har jeg haft snakket med, men kunne være at samme type kunne fås andre steder, måske billigere ;)

Prisen ved dem er 525kr pr. stk.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu