recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips tv skriver blandet program  !! Hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Philips tv skriver blandet program !! Hjælp

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Philips tv skriver blandet program !! Hjælp
    Sendt: 24-April-2012 kl. 20:51
 Jeg håber i kloge hoveder kan løse det her mysterie... Mit philips tv driller sku stadig og jeg har en mistanke om at det bare ikke kan blive bedre med philips tv og boxer ? jeg har et ci+ modul i mit tv 6606t    Og hele tiden skriver den blandet program (scramblet signal) når den skal åbne en kodet kanal... hvis den da åbner den ?
Jeg har googlet lidt og fandt frem til at siden 2010  har problemet været der bla hos folk der har yousee
Nogle siger at det er modulet som ikke har nok hukommelse ? Jeg har et smit modul... Jeg hååååber der bare er en som kan løse det her mysterie Wink iøvrigt er mit tv signal super i soveværelset hvor mit philips tv er.. Jeg har en mulig for evt at lade handlen gå om.. Men syntes det er ærgeligt da den har et fedt billede

Mvh michael
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2012 kl. 10:23
Jeg har en mistanke om at det er ci+ modulet som ikke virker.. Så det må jeg lige har tjekket op på... Et mysterieOuch
Til top
Lytro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Maj-2010
Sted: Nejede,Hillerød
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lytro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2012 kl. 13:45

Er dit TV med en DVB-T2 tuner ??

Hvis det ikke er det, skal du ikke bruge et CI+ modul.
Har hørt om problemer med CI+ og DVB-T tuner.
 
Lynge   
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2012 kl. 14:40
Mit tv er med DVB-T2 Så nu må vi se.. Tager til forhandler idag og stikker modulet i et par af hans  fjernsyn 

Tak for svar

Hilsen michael
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2012 kl. 17:14
Modulet fungerer ok hos forhandleren Dead Men det som jeg er i tvivl om er... signalet bliver delt sendt videre via sagencom boksen i stuen til soveværelset... Selv om den viser billede osv og det er fint og godt... er det så tegn på dårligt kabel ? signalet ? at den skriver kodet program ? altså har problemer med at åbne kanalen ? op til 15 sekunder eller mere ? Kan forstyrrelser gøre det ?

Mvh michael
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2012 kl. 00:40
jeg havde det samme problem med mit 7606T... det fungerede ahh h... til med Boxer, troede egentlig det var mit signal der var for dårlig...

hver gang jeg skiftede kanal skrev den BLANDET PROGRAM konstant i længere tid inden kanalen endelig kom frem...

havde egentlig bestilt ny antenne og montering osv.. det blev dog afbestilt igen, da jeg for en go uges tid siden fik PANASONIC 50" GT30.. GUESS what no more problems.. det har kørt perfekt siden jeg skiftede det lorte tv ud..

mit 7606T var fuld opdateret og noget skod..
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu