recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste (og billigste) bredbåndsforbindelse...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste (og billigste) bredbåndsforbindelse...

 Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2012 kl. 19:14
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Zyxel'en er en trådløs router...
 
M.v.h.
Jamen skal der ikke være en bredbånds router ved siden af? Det har jeg i øjeblikket med TDC Confused
Nej, det er en trådløs bredbåndsrouter, switch, VoIP enhed m.v. Alt i en. :)
 
M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2012 kl. 19:18
Dette link er direkte til router opsætningen:
 
M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2012 kl. 19:21
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Er den her bedre.

http://www.fullrate.dk/support/bredbaand/router/
Ja
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2012 kl. 19:24
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Dette link er direkte til router opsætningen:
 
M.v.h.
Det har jeg været inde at kigge på. For mig ligner det ikke en trådløs alt-i-én router. Men jeg må se når den lander på tirsdag. Det ville da være dejligt med én til det hele. I øjeblikket har jeg to særskilte dåser med strømforsyning til bredbånd/IP tlf + min egen router
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2012 kl. 19:28
Jeg har noget tilsvarende, fra Stofa. Jeg har disablet min Stofa router, eftersom min trådløse netværksprinter ikke fungerer på den. Og den router jeg selv har, har mange gange bedre dækning - og muligheder.
 
M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2012 kl. 19:54
Altså hvis det er sådan noget skrammel.............. så er min Netgear G router sikkert bedre.
 
Bruger kun trådløs til iPhonen. Fast forbindelse til PC, reciever og BD afspiller.


Redigeret af Kampus - 26-Maj-2012 kl. 19:56
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 678
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu