recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WNDR3700 Router og WD TV LIVE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WNDR3700 Router og WD TV LIVE

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
LSHA80 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Maj-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LSHA80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: WNDR3700 Router og WD TV LIVE
    Sendt: 06-Maj-2012 kl. 15:18
Hejsa
Jeg har en Netgear WNDR3700 router. Når jeg tilslutter en ekstern harddisk (WD Harddisk 2tb) i min router kan jeg ikke afspille iso filer samt der er ingen tekster(Srt-filer) på mine mkv eller avi filer på min WD TV LIVE. Men når den eksterne er tilsluttet direkte til computer eller WD TV LIVE kan den afspille alt.. Er der nogen som vil hjælpe bliver jeg meget glad...
Til top
jbv Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Januar-2011
Status: Offline
Point: 187
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2012 kl. 10:00
Du bruger mediaserveren i din WNDR3700 og den understøtter ikke iso filer og srt.

Du skal via netværksshare på din WD TV Live til router.

WNDR3700 processor giver en begrænsning for din brug af WNDR3700 som netværksharddisk.

Den er for langsom.
Til top
LSHA80 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Maj-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LSHA80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2012 kl. 14:01
Tak jeg bruger nu min harddisk gennem networkshare på min WDTV LIVE og det virker bare. Endnu en gang tak...
Til top
angel10 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Oktober-2014
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér angel10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2014 kl. 08:48
Yes. Ingen problemer. Du skal dog lige være OBS på hvilken type HDD afspilleren kan klare. Nogle kører 3.25" og andre 2.5".
You can try out our 642-813 exam and latest EMC to get high flying success.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu