recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Webtv stofa
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Webtv stofa

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
z3jrl Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér z3jrl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Webtv stofa
    Sendt: 07-Maj-2012 kl. 19:58
Hej.

Jeg har smarttv fra stofa men ingen internet(ud over bærelinien) igennem stofa. Kan jeg på nogen som helst måde få adgang til webtv ex. Fra min iPad ?

Mvh. Jørn laursen
Til top
aragorn09 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-December-2009
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aragorn09 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2012 kl. 20:13
Ret sikker på at det kræver bredbånd fra Stofa.

Jeg har selv både tv og bredbånd fra Stofa og kan godt tage WebTV.

Det er ikke et krav at være på en Stofa forbindelse for at se nogle kanaler (DR, TV2 osv.), men jeg tror/mener, at WebTV er koblet sammen med bredbånds abonnementet og ikke tv abonnementet.

Samme med Yousee iøvrigt.

Mine forældre har Yousee (TDC), men bredbånd fra Dansk Kabel TV (også TDC).
De kan godt få adgang til fx Yousee Play, men ikke Yousee WebTV tiltrods for, at de betaler for kanalerne.

Latterligt, men sådan er det..
Til top
z3jrl Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér z3jrl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2012 kl. 20:19
ja, det lyder ret latterligt, når man ikke nødvendigvis skal anvendes Stofa's egen bredbånd.

Men tak for svaret, jeg håbede på et lidt andet :-)

Mvh Jørn
Til top
aragorn09 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-December-2009
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aragorn09 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2012 kl. 20:55
Helt ok.

Beklager at det ikke var det svar, du søgte.. Wink
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu