recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - skyline lukker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

skyline lukker

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: skyline lukker
    Sendt: 10-Maj-2012 kl. 13:44
Til dem der ikke lige har set det, så har elro trukket stikket for skyline
 
 
40.000 kunder efterlades pt i uvished om hvad der sker med deres netforbindelse.... monikke der kommer nogle og samler stumperne op?
Mvh

René
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 13:49
Ifølge den officielle pressemeddelelse så har WiMax som de jo især har satset på ikke haft den succes som de håbede på, på grund af svingende kvalitet osv. De har vist også haft svært ved at få lokket investorer til.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Juleulven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juleulven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2012 kl. 23:41
dælme godt jeg frarådede min chef til IKKE at skifte fra en crappy internet TDC kobberlinje til skyline for 4 mdr siden :P
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2322
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2012 kl. 23:55
Nåede aldrig rigtig at blive kunde da vi ikke kunne fange signal, så skiftede til Yousee bredbånd via kabel-tv, men har stadig deres router. Har skrevet til dem, hvor jeg skal sende den til. Nu forstår jeg bedre det manglende svar :)

Går ud fra de er lidt ligeglade med den nu :)
Mvh.

Casper
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu