recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HTC Hotspot
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HTC Hotspot

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HH2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-December-2009
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HH2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HTC Hotspot
    Sendt: 17-Maj-2012 kl. 18:50
Hej
 
Jeg har en veninde der har en HTC wildfire s
Hun bruger ikke internettet så meget så da hun flyttede i lejlighed vil hun bruge internettet til sin PC
 
Hun var på besøg ved mig og jeg satte telefon og PC op
Det virkefind hos mig
 
Men nu komme problemet
I hindes lejlighed, der er i en boligblok med mange trådløse netværk, kan pcer ikke finde hindes netværk fra telefonen.
 
Hun har været forbi mig nogle gange og der er ingen problem, det virker hver gang
Jeg har også været ude i indes lejlighed, og det er kun gangke få gange PCeren kan finde teltfonens netværk
 
Hvad kan man gøre ved dette???
 
 
Tilsalg på DBA
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-426537/
Til top
bantam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-August-2006
Status: Offline
Point: 1371
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bantam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2012 kl. 18:56
Bruge et USB-kabel i stedet for WiFi-hotspot?

Prøv at søge på nettet efter opsætning.
/lars
Til top
HH2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-December-2009
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HH2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2012 kl. 19:00
Det ved jeg godt at det er en mulighed, men det er ikke den løsning jeg søger efter.
 
Henrik
Tilsalg på DBA
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-426537/
Til top
bantam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-August-2006
Status: Offline
Point: 1371
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bantam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2012 kl. 19:36
Har du prøvet at scanne området for den mindst benyttede kanal vha. f.eks. inSSIDer på en PC eller f.eks. Wifi Analyzer på telefonen?
/lars
Til top
Brasch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 645
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brasch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2012 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af bantam bantam skrev:

Har du prøvet at scanne området for den mindst benyttede kanal vha. f.eks. inSSIDer på en PC eller f.eks. Wifi Analyzer på telefonen?
hvis der er mange netværk, er det så ikke næsten lige meget? Ind i mellem kan der være lidt at hente på kanal 12-14, men ellers synes jeg der plejer at være godt pakket på alle kanaler
Til top
HH2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-December-2009
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HH2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2012 kl. 20:24
Jeg har prøvet at se om der var nogle kanaler der ikke var så mange på, men det lå ca lige mange på alle kanaler.
 
Men står de fleste routet ikke til automatisk kanal valg. og vælger de så ikke den kanal der er mest plads på.
 
Men jeg kan slet ikke finde det netværk fra telefonen.
 
Tilsalg på DBA
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-426537/
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu