recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Google tv boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Google tv boks

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1829
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2012 kl. 21:01
Jeg har faktisk også bestilt en Equiso for laaang tid siden, updaterede til pro versionen.

Sidst jeg fik en mail fra dem var det ang. fjernbetjeningen som de lavede så den også kunne sende IR og dermed også styre andre enheder ( styres selv med RF )

+ De fik mulighed for at ligge mere lager i dem ( tror det var 8 GB )

Skulle gerne sendes i starten af oktober 
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1829
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2012 kl. 21:06
Tjekkede lige mail fra dem

Der er 8GB i dem og det med fjernbetjeningen og sende med IR var også ok.

De arbejde på en bedre WiFi antenne
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1829
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 11:11

Modtog en mail fra Equiso

Så er enheden snart klar til omdeling, men tror ikke PRO modellen er med i denne omgang.

Update

Update #16 · Sep. 30, 2012 · 27 comments
 

Its almost here. The Equiso Smart TV's have arrived in the LA port and now we are just waiting for customs to clear them. Its been a busy 60 days since the ending of kickstarter and its great that our backers will be getting their Equiso's very soon.

We started this project with a few backers and an idea. It was a simple idea to transform every dumb tv into a smart tv. Very soon we will be turning over 3000 tv's into smart tv's that can enjoy Netflix, HD content, music, the web, the Google Play store and Android. You as a backer helped make that happen.

Enjoy the picture of the Equiso Smart TV's in the LA port





Redigeret af Pony65 - 01-Oktober-2012 kl. 11:12
Til top
FriendlyMots Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2007
Status: Offline
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FriendlyMots Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2012 kl. 17:19
Mail fra Ebay idag, min Equiso Pro er lige blevet sendt. Tager nok en uges tid desværre.
KRP-600m - isf-kalibreret
Onkyo 705
Focal Sib
PS3/Xbox360 Hddvd addon
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1829
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2012 kl. 17:32
Oprindeligt skrevet af FriendlyMots FriendlyMots skrev:

Mail fra Ebay idag, min Equiso Pro er lige blevet sendt. Tager nok en uges tid desværre.

Bliver spændende at se hvem der modtager først, jeg bestilte den via kickstarter ( som bracker ) helt fra starten af.

Glæder mig til at modtage den.
Til top
Kermode Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-November-2008
Status: Offline
Point: 221
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kermode Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2012 kl. 23:37
Hm, sjov der er allerende nogen på amazon som sælger den brugt?
--
DR - landets største jobskabelses ordning.
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1829
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 16:40

Android On A Stick: Equiso Smart TV



Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1829
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 18:54
Equiso Pro er udsat til sidst i november. Men det er fordi der kommer en ny model med kraftigere "motor" og dobbelt RAM. Den nye model er gratis for personer der allerede har købt PRO modellen. Så det er jo fedt, skal bare vente lidt længere.

Citat fra mail:

The new Pro

Update #19 · Oct. 19, 2012 · 7 comments 

Hey Backers! We love the opportunity you gave us for making Equiso happen. It's been a bumpy ride with some growing pains along the way. But hey, thats the life of a startup and a kickstarter project.


We want to introduce our new Pro model to our backers. A dual core arm cortex a9 with 1gb ram, 8gb hdd and tf slot. Everyone who bought a Pro will be upgraded for free!


When is the Pro going to ship?


We have been working on our new Pro for a while and the components for the our other model were taking too long. Instead of waiting for the components we decided to upgrade everyone to our new model. Shipping is estimated to be for the second half of November.


Thanks



Redigeret af Pony65 - 19-Oktober-2012 kl. 18:55
Til top
pakedskeezer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juli-2012
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pakedskeezer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 20:20
Pony65, så godt opdateringen :)

Tænke på om man ikke burde have oprettet en anden tråd, da den her vist bare er kørt lidt off topic Ermm hehe 
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 20:23
FOr min skyld bare giv den gas, kan godt lide at jeg ikke aktivt skal søge Info :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu