recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Optage fra DVE afspiller til DVD optager?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOptage fra DVE afspiller til DVD optager?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Emne: Optage fra DVE afspiller til DVD optager?
    Sendt: 03-December-2003 kl. 23:22

Hej alle..

Jeg har, sikkert et dumt, spørgsmål som jeg håber der er nogender kan hjælpe med .

Jeg har en Prosonic kodefri DVD afspiller og en Philips DVDR-70 optager og så er mit spørgsmål om man kan kopiere direkte fra afspiller til optager??

Jeg har forbundet dem med scart kabel og kan godt få billedet ind med der er ingen lyd på.

Der ligger også sprog og undertekster som jeg gerne vil have med over.

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2003 kl. 19:53

Hej happydane

Du kan godt kopiere fra afspiller til optager, men kun billed+lyd. Men vælger du at sætte tekster på, så kommer de selvfølgelig med over som en del af billedet. Menuer o.lign. kan du ikke kopiere med over på denne måde.

Det burde virke med et scart-kabel, både billed og lyd. Er du sikker på at selve stikket er skubbet rigtigt ind i begge ender (hvis stikket sidder lidt skævt kan lyden mangle).

Dog kan man ikke kopiere kopi-beskyttede DVD diske, med mindre man har en DVD afspiller som er i stand til at fjerne macrovision eller putter en boks imellem som kan fjerne denne.

  /Lars

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu