recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 2

 Besvar Besvar Side  <1 260261262
Forfatter
Besked
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2017 kl. 23:08
SUPER tak skal I have. Nu ser jeg hvad CDON siger i morgen, men jeg er faktisk fristet til købe nye æsker hos Nierle.de hvis ikke deres porto var så høj.
En ny boks fra CDON vil muligvis have samme defekter.
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2017 kl. 23:30
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

En enkelt 4K film, som jeg fik lov til, at købe i Elgiganten for en hund.




Hvordan fik du lige lov til at købe den til halv pris ?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24620
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2017 kl. 07:03
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

En enkelt 4K film, som jeg fik lov til, at købe i Elgiganten for en hund.




Hvordan fik du lige lov til at købe den til halv pris ?
Der stod en, og kedede sig alene. Og så kom der en og ville hjælpe, (det er første gang, at jeg har oplevet det i den afdeling, og så spurgte jeg, om den ikke kunne sættes ned. Og det gjorde hun så.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2017 kl. 18:05
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:


Du har da gratis retur til CDON. Og hvis du validerer dine kontaktdata (navn, adresse, CPR nummer) med dem, så sender de også gerne en ny version før de har modtaget den gamle. Desværre kan jeg ikke helt huske, hvordan man får valideret kontaktdata. Det er adskillige år siden, at jeg gjorde det, og det var fordi jeg hyppigt fik defekte ting fra dem.

Valideringen er bare at tilføje de sidste 4 i cpr nummeret i feltet fødselsdag. 
Puha de er tunge at dance med....
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1970
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2017 kl. 22:36
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Er det rent faktisk 43" monitors eller er det TV?
Der er tale om egentlige 43 tommers 4K computermonitorer med 10-bit farver og 5 ms responstid :-)

Fik dem ekstra billigt som demomodeller, men de er faktisk tilgængelige for omkring 5200 kr.

http://www.geeksultd.com/2017/01/acers-43-inch-4k-monitor-499-amazing-pick-gaming-setup/

http://www.sweclockers.com/test/23581-acer-et430k-4k-uhd-pa-43-tums-ips-panel/8#content


Redigeret af TBC1 - 10-Juni-2017 kl. 21:53
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24620
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2017 kl. 12:16
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 260261262
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu