recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MUX5 jyderup problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MUX5 jyderup problemer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bwana Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bwana Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: MUX5 jyderup problemer
    Sendt: 30-Juni-2012 kl. 12:51
Hej Recordere

Er jeg den eneste der har problemer med MUX5 DVB-T2 på Jyderup senderen (Kanal 60)?
Siden i går eftermiddags har jeg ikke haft noget signal på frekvensen. Og jeg plejer at ligge på omkring de 90% i både signalkvalitet og signalstyrke på min Humax BXR-HD?

Alle andre kanaler på de andre MUX'er virker fint.
Jeg kan ikke finde noget om driftsinformation på boxers hjemmeside.
Til top
bwana Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bwana Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2012 kl. 22:45
Hej Igen

Her til aften virker MUX5 som forventet igen.
Til top
ffrankpal Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Januar-2015
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ffrankpal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2015 kl. 08:00
Billedet virker meget mere pæn og rolig i baggrunden.. ved de helt dårlige kanaler er billedet bare lidt mere blødt i det ??

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu