recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kenwood Problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kenwood Problemer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
solguden Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Juli-2012
Sted: Spanien
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér solguden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kenwood Problemer
    Sendt: 03-Juli-2012 kl. 13:27
Min Kenwood Kdc-241 vil ikke læse cd erne. Den hakker bare og spytter cden ud uden at læse, har ikke brugt min cd meget, kun et par gange de sidste 2 år, men nu da jeg har fået mine cder ville jeg jo gerne kunne afspille dem..;o)
Jeg har haft en cd til at sidde i, det sidste 1/2 år, uden at spille den og da jeg tog den ud i dag for at såtte en ny i, begyndte den bare at hakke, både når tænding kommer på, og når jeg sætter en cd i.

Hvad kan jeg gøre..??
Har prøvet med reset knappen, men uden resultat.

Mvh
Solguden
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2012 kl. 13:32
Til top
solguden Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Juli-2012
Sted: Spanien
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér solguden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2012 kl. 13:41
Den spytter fint nok cden ud, men hakker bare uden at læse for derefter at spytte den ud igen
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2012 kl. 13:53
Det er dit højst sandsynligt dit læse hoved der er støvet til. Hvis du har mod på det kan du skille den ad og rense hovedet ganske forsigtigt med en vatpind.

/ask
Til top
solguden Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Juli-2012
Sted: Spanien
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér solguden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2012 kl. 21:37
Så er læse hovedet blevet renset, men har stadig de samme problemer.
Sætter en cd i..grrrrrrrrrrrrr siger den og spytter den ud med samme lyd, den begynder slet ikke at læse cd en.

Ps. Det er en Kenwood kdc-w3041


Redigeret af solguden - 03-Juli-2012 kl. 21:38
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 06:36
Samme fejl med andre CDer?
Til top
solguden Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Juli-2012
Sted: Spanien
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér solguden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2012 kl. 00:51
Så er problemet løst, købte en ny afspiller Sony CDX-GT450U ...Kender i den..??
Hvad med højttaler..? noget jeg skal være opmærksom på..? Jeg har skiftet mine dør højttaler ud med Pioneer TS-1346II tror der er 25w...max music power 120w....kan de holde til jeg skruer op..? Mener Sony skriver at deres radio er 4x52w...Skal højttalerne ikke have højere w end afspilleren..? 
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2012 kl. 09:02
Det er vist nok lige modsat, mht. watt. Men sålænge, det lyder godt, dvs. ingen forvrængning, skulle der ikke være problemer med at spille højt. Andre kan sikkert vejlede bedre end dette...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu