recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Pana" ej til online salg hos AV-connection
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"Pana" ej til online salg hos AV-connection

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Chr. R. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 118
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chr. R. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2012 kl. 21:16
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Chr. R. Chr. R. skrev:

Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Har smidt et link til tråden ind på deres Facebook side, så må vi se hvad svaret er når det engang kommer.


Tænk sig om du ringede og snakkede med en person i stedet.

undersøgelser viser faktisk at ved forespørgelser er mail og des lige en meget dyr metode at bruge i forhold til at ringe.

Vi kunne ha haft svaret.
;-)


Men vi kunne også have fået svaret allerede på side 1, da Otto postede et indlæg Big smile
 
Hvordan det? Der er her tale om AV-Connection - ikke Tape Connection, hvor Otto arbejder...
 
M.v.h.


Ups Embarrassed

Og undskyld til både AV-Connection, Tape Connection og Otto, for jeg fik dem mikset godt og grundigt sammen.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2334
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2012 kl. 21:18
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Chr. R. Chr. R. skrev:

Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Har smidt et link til tråden ind på deres Facebook side, så må vi se hvad svaret er når det engang kommer.


Tænk sig om du ringede og snakkede med en person i stedet.

undersøgelser viser faktisk at ved forespørgelser er mail og des lige en meget dyr metode at bruge i forhold til at ringe.

Vi kunne ha haft svaret.
;-)


Men vi kunne også have fået svaret allerede på side 1, da Otto postede et indlæg Big smile
 
Hvordan det? Der er her tale om AV-Connection - ikke Tape Connection, hvor Otto arbejder...
 
M.v.h.

Måske der hentydes til, at Otto opfordrer til at spørge forhandleren.

Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

 
Man kunne jo gå så langt som at spørge AV Connection.
Til top
eag1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Januar-2009
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eag1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2012 kl. 21:27
I sidste ende kan det vel også skyldes at de kan tilbyde en bedre pris på fjernsynet, hvis du henvender dig i butikken, end den de kan tillade sig at reklamere med på deres hjemmeside. Blot en tanke.
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2012 kl. 16:19
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Notfast det er meget muligt at jeg burde have ringet til dem men det kunne trådstarter jo lige så godt have gjort? Det var jo også ham som startede med at undre sig. grunden til jeg bare sendte dem et link var fordi man så burde kunne få et svar med deres nøjagtige ordlyd og formulering istedet for der herinde sidder en flok og kommer med deres egne teorier.
Yes det var mig der forespurgte ! Dels fordi der muligvis var en repræsentant herinde (mener jeg der er), der kunne gi' et mere uddybene svar end det noget vage svar, de har skrevet (se link i 1. indlæg) på deres hjemmeside.
 
Jeg kunne da godt ha' givet dem et call, men så var det jo kun mig der fik svaret. Ved at lave en tråd om det på en af DK's største elekronik-portaler - har de jo chancen for, at nå ud til flere potientielle købere af deres Panasonic TV - med en uddybene forklaring.
 
Jeg kunne evt. også ha' taget en tur i deres butik. Men det er nu noget af en tur - her fra Kbh's Vestegn og til Odense eller Sønderborg - for en rygskadet førtidspensionist.
 
Men jeg vil da give dem et call i næste uge og høre om, hvorfor der lige pludseligt er ændret betingelser for køb af Pana tv kun hos dem.
 
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2012 kl. 16:24
Hvorfor køber du, ikke bare hos et Panasonic center i stedet for? Der kan du godt få det leveret.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2012 kl. 16:38
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Hvorfor køber du, ikke bare hos et Panasonic center i stedet for? Der kan du godt få det leveret.
Det ender det måske også med, men de ligger tit noget højere i pris. Men ka' være at jeg sku' få en snak med Panasonic Center i Rødovre om pris og evt. levering.
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2012 kl. 16:48
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Hvorfor køber du, ikke bare hos et Panasonic center i stedet for? Der kan du godt få det leveret.
Det ender det måske også med, men de ligger tit noget højere i pris. Men ka' være at jeg sku' få en snak med Panasonic Center i Rødovre om pris og evt. levering.
AV Connection er også et Pana Center, og priser kan forhandles alle steder.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2012 kl. 16:50
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Hvorfor køber du, ikke bare hos et Panasonic center i stedet for? Der kan du godt få det leveret.
Det ender det måske også med, men de ligger tit noget højere i pris. Men ka' være at jeg sku' få en snak med Panasonic Center i Rødovre om pris og evt. levering.
AV Connection er også et Pana Center, og priser kan forhandles alle steder.
Det er nemlig det. Og sommer radio, er altid til at snakke med.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2012 kl. 12:52
Så kom der svar fra dem, dog ikke noget der gjorde os klogere.:
Det er naturligvis beklageligt at vi ikke sælger alle produkter online. Du er dog velkommen til at kontakte den nærmeste fysiske butik, hvis der er en vare du ønsker, men ikke kan købe den online i internetbutikken.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2012 kl. 00:09
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Så kom der svar fra dem, dog ikke noget der gjorde os klogere.:
Det er naturligvis beklageligt at vi ikke sælger alle produkter online. Du er dog velkommen til at kontakte den nærmeste fysiske butik, hvis der er en vare du ønsker, men ikke kan købe den online i internetbutikken.
Nøjagtig det samme som de skriver på hjemmesiden, som jeg linkede til i mit start indlæg. Samme svar man får ved at ringe til dem, når man spørger hvorfor ! Ermm 
Virker ikke til, at de vil ud med hvorfor det lige pludselig, skal være sådan og kun vedr. Panasonic TV ?
Nå men det må de selv om, så får de ihf. ikke mine penge til et nyt fjernsyn. That's for sure !
Tøffer isf. ned til Sommer A/S i Rødovre, når knægten får tid til, at køre den gamle derned.
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
AV-Con Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem


Oprettet: 24-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AV-Con Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2012 kl. 13:45

Hej

Jeg kan forstå folk gerne vil have lidt uddybende info vedr. ændringerne i salg af Panasonic gennem vores online shop www.av-connection.dk, så det kommer her:

Blot for først og fremmest vil jeg kort forklare opdelingen af vores butikker. AV-Connection Odense er et selvstændigt firma og Panasonic Center, på lige fod som alle de butikker andre i Panasonic Center foreningen. AV-Connection Odense har derfor naturligvis ret til at sælge produkter online, men har bare ikke nogen webshop direkte tilknyttet. 

AV-Connection's webshop drives dog udelukkende fra vores forretning i Sønderborg, som ikke er noget Panasonic Center. Af denne grund, har vi desværre ikke helt de samme indkøbsvilkår og fordele, som vores butik i Odense. Vi har derfor valgt at droppe on-line salg af de fleste Panasonic produkter, indtil vi har en bedre aftale. Panasonic produkterne kan stadig købes i begge de fysiske butikker, og fjernsalg kan stadig foregå fra Odense-butikken, dog blot ikke gennem webshoppen, men på "gammeldags" vis ved forudbetaling osv. Der er stadig enkelte TV modeller og andre varer, der sælges online indtil vores lager er solgt ud.

Omstændighederne for ændringer i vores aftaler, vilkår og beslutninger, der ligger til grund for denne ændring, ønsker vi ikke at uddybe yderligere.

Mvh. Ronni Søby

Direktør
AV-Connection A/S
AV-Connection Odense ApS

Til top
Coolsmarti Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Coolsmarti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2012 kl. 08:18
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu