recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Digital Foto
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af Tough kamera
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af Tough kamera

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lord_Shiva Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 15-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lord_Shiva Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Valg af Tough kamera
    Sendt: 20-Juli-2012 kl. 12:59
Hej recordere,
 
Nu skal jeg endelig snart på ferie, og mit gamle kamera (8-10år!) orker jeg ikke engang hverken at finde eller bruge.
Derfor skal jeg have et nyt. Da der nok skal bades, dykkes lidt osv. og jeg tidligere har været på ferie hvor der var et kamera med der kunne tåle vand, vil jeg have sådan et. I dag synes jeg nu også de er ved at nå et niveau, hvor de er aceptable (specialt sammenlignet med mit gamle 5mpixel kamera).
 
Jeg har siddet og søgt lidt rundt og jeg vil høre om der er nogen der kan anbefale noget bedre end:
Jeg ligger vægt på:
- tåle vand
- performence
- pris
 
 
Jeg skal jo også have et memerycard til, og er der nogen der kender nogle hurtigere (og billigere) modeller end dette?
Jeg ligger vægt på:
- hastighed (performence)
- stabilitet
- størrelse
- pris
 
 
Hvis der er nogen der har nogle gode råd, må I gerne dele dem :-)
 
 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu